KjellV Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Noen som vet hva program de bruker til å lage diagrammene på VR-Zone i? Eksempel på diagram:
KjellV Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Skrevet 12. mars 2003 Det går ann å lage identisk med MS Excel... Går an å lage noe som ligner mye men ikke identisk. Likte bedre VR-Zone stylen enn Excel.
maedox Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Jeg klarer å lage d helt likt i excel, bortsett fra mellomrommet mellom aksene. Gidder ikke dille sånn. Spør de som har laga d da vel! :wink:
KjellV Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Skrevet 13. mars 2003 Jeg klarer å lage d helt likt i excel, bortsett fra mellomrommet mellom aksene. Gidder ikke dille sånn.Spør de som har laga d da vel! :wink: Har sendt mail, får ikke svar. Får det noe lunde likt ja.
KjellV Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Skrevet 13. mars 2003 Hvordan får man et liggende stolpediagram med sylinderform til å begynne på 0? Har jeg f. eks. verdiene 150, 152 og 153 begynner det på 148,5 og går til 153. Blir jo veldig missvisende (En forskjell på 20 poeng i 3dMark virker stor når det blir slik, men ubetydelig når det begynner på 0).
maedox Skrevet 13. mars 2003 Skrevet 13. mars 2003 Hvordan får man et liggende stolpediagram med sylinderform til å begynne på 0? Høyreklikk på et tall i skalaen du vil forandre på og velg 'formater skala'. Trykk så på 'skala'-tab-en, og der kan du endre minimum og maksimum osv...
KjellV Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Skrevet 13. mars 2003 Høyreklikk på et tall i skalaen du vil forandre på og velg 'formater skala'.Trykk så på 'skala'-tab-en, og der kan du endre minimum og maksimum osv... Takker så meget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå