ahpadt Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 ...skal jeg brenne de? Er ferdig på videregående. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Snart St. Hans, vettu! Lag en varde. Jeg skal hvertfall spare på realfagsbøkene. Får sikkert aldri bruk for de, men det kan jo være greit å ha. Lenke til kommentar
cobaye Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Selge dem til noen som er interesserte? Det finnes faktisk folk som kjøper "faktabøker". Kan jo få bruk for dem selv en gang også. Lenke til kommentar
conolo Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Plutselig får du bruk for dem en gang, hvis du har glemt ut hvordan du deriverer etc, hehe. Eller du kan spare dem til søsken! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg skal spare på 2MX-boka, men resten har jeg heller lite bruk for. Kan ikke se for meg en regnværsdag hvor jeg plutslig får lyst til å lese om norrøn litteratur... Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Kan ikke se for meg en regnværsdag hvor jeg plutslig får lyst til å lese om norrøn litteratur... Den dagen har jeg forlengst blitt an hero! Lenke til kommentar
Kirie89 Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Eneste jeg skal ta vare på er kjemibøkene da de er relevant innen den utdanningen jeg skal ta (farmasi). Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 Selv kastet jeg de fleste bøkene i søpla på skolen for et par dager siden. Tok vare på bøkene fra GK og VK1, men de har bare tatt opp plass, så jeg kastet de for noen måneder siden. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 Har tatt vare på alt eg. Økonomi/bedøk er alltid greit å ha, realfagsbøkene er kjekke å bla i ein trist vintersdag. Historieboka er interessant å lese i. Religionsboka har eg plassert fint på do. Samtlege familiemedlemmer får seg difor alltid ein god latter på toalettet. Dei einaste bøkene eg ikkje finn ein nemneverdig grunn for å behalde er norskbøkene. Eit mogeleg bruksområde er når eg skal leggje ungane om eit par tiår. Då kan det vere kjekt med det knusktørre lesestoffet. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg solgte faktisk Historie 2 til skolen for 305,-... det var seriøst sprekt! Sparer nok på alt ja, men det blir nok bare realfagsbøkene jeg eventuelt vil få bruk for, hvis jeg i det hele tatt vil få bruk for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå