Gå til innhold

Magemuskler uten sukse


Anbefalte innlegg

Hey.... Jeg har de siste dagene prøvd å få igang noen magemuskler, jeg er ok trent, men lurer på hvordan jeg kjappest mulig kan få litt synelige magemuskler

 

Jeg har prøvd et par av de tipsene som allerede ligger her, nå er de øverste musklene ganske synelige, men de nederste vises ikke like godt. Problemet med de forskjellige tipsene som ligger rundt omkring er at jeg tror jeg gjør de forskjellige øvelsene feil. Uansett om det ser rett ut, så får jeg ikke den virkningen av å kjenne ''smerte'' under utførelsen av øvelsene i magen, men mere i nakke.

 

Jeg ligger med fotene oppe på benk og prøver og se i taket mens jeg løfter overkroppen (uten ryggen) bare nakken opp fra golvet og ned igjen. Jeg merker mens jeg gjør øvelsen at det blir bare mindre og mindre opp fra gulvet, men kjenner ingen ''slitenhet'' i mageregionen. Noen ideer? Prøvd alt jeg har funent hittil...

(kanskje viktig å si at jeg er ikke helt utvokst i høyde osv hvis det har noe med saken å gjøre)

 

Og er det sant at hvis jeg jogger og fjerner fett så vil magemusklene vises til slutt uansett selv om jeg ikke trener mage-regionen?

 

Setter pris på alle tips for begynner å bli passe irritert nå....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og er det sant at hvis jeg jogger og fjerner fett så vil magemusklene vises til slutt uansett selv om jeg ikke trener mage-regionen?

 

Jepp, om du får ned fettlaget på magen så vil du "automatisk" få six-pack. Hugs at uansett kor store magemusklar du har, vil dei neppe bli godt synlige før du får vekk fettet som jevnar ut markeringane av dei :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...