Gå til innhold

Spill på en 400Mhz'er?


Anbefalte innlegg

gå og brenn, eller gjør noe annet fornuftig! :evil:

 

og hvis du ikke husker eneren, så er det jo i hvert fall å dra igjen glidelåsen...

 

RA var et flott RTS, og om ikke revolusjonerende så i alle fall VELDIG tidløst... for øvrig også et av de få C&C'ene med en vellykka addon, etter min mening...

 

RA2 derimot... *grøsse* for det første så ser det rett og slett TØRT ut... med tanke på fargene og grafikken, mener jeg... for det andre har de tatt vekk blodet... :evil: nå er det liksom bare en haug med skjeletter som er igjen... teit... og så er det ikke noen orntli kule nye units(kanskje devastatoren...)... pluss at tesla-tanken ødela de jo helt,da...

 

Det er¨freit at du tydeligvis har mye imot 2.eren. Men det er da bare tull. Tenkte meg litt om, 1-eren er langt bedre gameplay, men grafikken er jo på stadiet med tja Startrcraft! Men jeg må nå si meg enig. RA 1, ikke RA2 selv om de egentlig ikke kan sammenlignes. RA2 er jo mye mer fremtidsaktig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
gå og brenn, eller gjør noe annet fornuftig! :evil:

 

og hvis du ikke husker eneren, så er det jo i hvert fall å dra igjen glidelåsen...

 

RA var et flott RTS, og om ikke revolusjonerende så i alle fall VELDIG tidløst... for øvrig også et av de få C&C'ene med en vellykka addon, etter min mening...

 

RA2 derimot... *grøsse* for det første så ser det rett og slett TØRT ut... med tanke på fargene og grafikken, mener jeg... for det andre har de tatt vekk blodet... :evil: nå er det liksom bare en haug med skjeletter som er igjen... teit... og så er det ikke noen orntli kule nye units(kanskje devastatoren...)... pluss at tesla-tanken ødela de jo helt,da...

 

Det er¨freit at du tydeligvis har mye imot 2.eren. Men det er da bare tull. Tenkte meg litt om, 1-eren er langt bedre gameplay, men grafikken er jo på stadiet med tja Startrcraft! Men jeg må nå si meg enig. RA 1, ikke RA2 selv om de egentlig ikke kan sammenlignes. RA2 er jo mye mer fremtidsaktig!

 

*kremtekremt* *brette opp ermene*

 

okaj, for det første; skal du quote meg så gjør det ordentlig...

for det andre; jeg har ikke noe spesielt imot 2'eren, jeg bare mener at den ikke er en verdig oppfølger.

for det tredje; grafikken er mye dårligere enn i StarCraft, og hva prøvde du egentli på med den kommentaren? Å rakke ned på grafikken i StarCraft? for da er det bare til å gå og brenne igjen, gutten min... StarCraft har jo den mest geniale RTS-motoren som noensinne har (hmm, stryk det som ikke passer: fantes, funtes, finnes, finnits, vært funnet, funinantes, funnets, eksistert) [insert word], med en nydelig, tidløs grafikk som kjører på relativt svake maskiner... så kom ikke her...

Lenke til kommentar
problemet jeg hadde med outcast var imidlertid at det settet med CD'er jeg har er HELT føkka... noen andre som har hatt det problemet at med en gang jeg har installert spillet så sletter den de viktigste filene igjen?

 

Jeg hadde også det problemet, tror jeg slo av maskinen idet installasjonen var ferdig for å unngå problemet :lol:

Lenke til kommentar

okaj, for det første; skal du quote meg så gjør det ordentlig...

for det andre; jeg har ikke noe spesielt imot 2'eren, jeg bare mener at den ikke er en verdig oppfølger.

for det tredje; grafikken er mye dårligere enn i StarCraft, og hva prøvde du egentli på med den kommentaren? Å rakke ned på grafikken i StarCraft? for da er det bare til å gå og brenne igjen, gutten min... StarCraft har jo den mest geniale RTS-motoren som noensinne har (hmm, stryk det som ikke passer: fantes, funtes, finnes, finnits, vært funnet, funinantes, funnets, eksistert) [insert word], med en nydelig, tidløs grafikk som kjører på relativt svake maskiner... så kom ikke her...

 

Ja jeg prøver igjen. Jeg er møkka lei diskusjonen om Starcraft. (hvis du følger med på Games.noforum) så jeg gidder ikke ha en her å. JEg liker ikke startcraft, starcraft liker ikke meg. GREIT???

Praetorians liker meg, jeg liker Praetorians!!!!! GREIT????

 

(WarLord)_ZeZar

 

www.warlordclan.tk

Lenke til kommentar
Hæ? jeg husker jeg spilte Conterstrike på en p200pro og voodoo2 kort.

 

Uansett, på den 400en, prøv Red Faction.

 

Ting har forandra seg litt siden tidene hvor folk hadde vodoo2 da :)

Spillet vil nok gå, men særlig underholdene tror jeg ikke det blir.

 

Jeg tror at det burde gå greit med CS på en 400Mhz-er! Spørs skjermkortet selvfølgelig, og ramma.

Lenke til kommentar
Hæ? jeg husker jeg spilte Conterstrike på en p200pro og voodoo2 kort.

 

Uansett, på den 400en, prøv Red Faction.

 

Ting har forandra seg litt siden tidene hvor folk hadde vodoo2 da :)

Spillet vil nok gå, men særlig underholdene tror jeg ikke det blir.

 

Jeg tror at det burde gå greit med CS på en 400Mhz-er! Spørs skjermkortet selvfølgelig, og ramma.

(WarLord)_ZeZar, du må lære deg å ikke bare skumlese innleggene. akzj0n snakket om en Pentium 200 Pro og Voodoo 2, og Tallanvor skrev dessuten at PCen hans hadde GeForce 2 MX og 64 MB RAM.

 

Bare et tips. :wink:

Lenke til kommentar
okaj, for det første; skal du quote meg så gjør det ordentlig...

for det andre; jeg har ikke noe spesielt imot 2'eren, jeg bare mener at den ikke er en verdig oppfølger.

for det tredje; grafikken er mye dårligere enn i StarCraft, og hva prøvde du egentli på med den kommentaren? Å rakke ned på grafikken i StarCraft? for da er det bare til å gå og brenne igjen, gutten min... StarCraft har jo den mest geniale RTS-motoren som noensinne har (hmm, stryk det som ikke passer: fantes, funtes, finnes, finnits, vært funnet, funinantes, funnets, eksistert) [insert word], med en nydelig, tidløs grafikk som kjører på relativt svake maskiner... så kom ikke her...

 

Ja jeg prøver igjen. Jeg er møkka lei diskusjonen om Starcraft. (hvis du følger med på Games.noforum) så jeg gidder ikke ha en her å. JEg liker ikke startcraft, starcraft liker ikke meg. GREIT???

Praetorians liker meg, jeg liker Praetorians!!!!! GREIT????

 

*sukke*

nå er jeg lei av å rydde opp i siteringa di, her...

ikke kan du quote, og ikke kan du svare på enkle spørsmål, det eneste du behersker er å avføye påstander med andre påstander som i motsetning til opphavet er tatt helt ut av en sammenheng... :roll:

 

men nå må jeg slutte med flaminga her... daske lanken, jay... :o

Lenke til kommentar

Ra 1 ja.. det kan jeg anbefale. det var/ER det tøffeste c&c spillet, har ikke prøvd generals enda!

 

Irriterer meg det, jeg så noen sprekker i den ene cd'n jeg hadde igjen (allies). soviet disken har lagt seg for lenge sida. Og SELVSAGT så klarte cd å sprekke akkurat da jeg skulle brenne den over på en cd. Real buhu.

 

Dritt skjer, nå spiller jeg Z

Lenke til kommentar

Det beste spillet i C&C-serien, er seriøst det første!

Med ekstrapakken 'Covert Operations' (eller no sånn)

Det var KONGELIG.. Westwood kommer aldri til å klare å lage et C&C-spill som er bedre enn det første... Det er som de sier; oppfølgere er aldri bedre (men det finnes jo unntak, bl.a. Diablo II :) )

 

det er ihvertfall MIN mening ;)

Lenke til kommentar

*sukke*

nå er jeg lei av å rydde opp i siteringa di, her...

ikke kan du quote, og ikke kan du svare på enkle spørsmål, det eneste du behersker er å avføye påstander med andre påstander som i motsetning til opphavet er tatt helt ut av en sammenheng... :roll:

 

men nå må jeg slutte med flaminga her... daske lanken, jay... :o[/quote

Jeg prøver nok en gang. Greide det før. Men denne påstanden om at jeg er et miserabelt menneske, det er det dummeste jeg har hørt. Jeg må bare le av dine ubegrunnede og halv svevende påstander mot mitt personlige jeg! Starcraft liker jeg ikke OG HAR DU NOE IMOT DET, SÅ SI IFRA NÅ. DA KAN VI DISKUTERE. Så slutt med å komme med dårlige påstander bare for å si noe.!!! :grumpy::grumpy::grumpy::grumpy::grumpy:

 

vennlig hilsen (WarLord)_ZeZar

 

www.warlordclan.tk

Lenke til kommentar
Hæ? jeg husker jeg spilte Conterstrike på en p200pro og voodoo2 kort.  

 

Uansett, på den 400en, prøv Red Faction.

 

Ting har forandra seg litt siden tidene hvor folk hadde vodoo2 da :)

Spillet vil nok gå, men særlig underholdene tror jeg ikke det blir.

 

Jeg tror at det burde gå greit med CS på en 400Mhz-er! Spørs skjermkortet selvfølgelig, og ramma.

(WarLord)_ZeZar, du må lære deg å ikke bare skumlese innleggene. akzj0n snakket om en Pentium 200 Pro og Voodoo 2, og Tallanvor skrev dessuten at PCen hans hadde GeForce 2 MX og 64 MB RAM.

 

Bare et tips. :wink:

 

Takk for et bra tips. Takk for hjelpen, jeg står fast ved at CS burde gå. Hadde ogsåp voodoo en gang, knallbra kort var de.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...