Jajakanskjedet Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 hei noen som vet om en bra nettside der man kan kjøper mobilting f.eks ringetoner?
cyclo Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 (endret) Finnes en god del gratis på siden min. Den står i signaturen min. 50105 themes 16637 wallpapers 2623 picture messages 612 videos 7652 ringtones 48 flash lite Endret 17. juni 2008 av cyclo
Jajakanskjedet Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Skrevet 18. juni 2008 Finnes en god del gratis på siden min. Den står i signaturen min. 50105 themes 16637 wallpapers 2623 picture messages 612 videos 7652 ringtones 48 flash lite KONGE!!!!!!!! har allerede registrert meg og lastet ned 3 ting! skikkelig bra!! men det står at det er prøveverson... koster den ekte versonen penger eller?
cyclo Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Neida. Alt er gratis og det kommer alltid til å være det. Eneste grunnen til at det er prøveversjon er fordi siden ikke fungerer like bra i alle browsere samt at jeg er lite fornøyd med designet. Men inn i mellom studier og 4-5 andre prosjekter har jeg ikke mye tid til overs for å gjøre den bedre.
Jajakanskjedet Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Skrevet 19. juni 2008 Neida. Alt er gratis og det kommer alltid til å være det. Eneste grunnen til at det er prøveversjon er fordi siden ikke fungerer like bra i alle browsere samt at jeg er lite fornøyd med designet. Men inn i mellom studier og 4-5 andre prosjekter har jeg ikke mye tid til overs for å gjøre den bedre. KULt Jeg er meget fårnøgd med siden. Men jeg bør kansje si at jeg hadde en del problem med å registrere meg. det stod at den valifiserings koden var feil. men når jeg prøvde å logge in, så skulle jeg skrive inn koden igjen og da gjekk deet fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå