Gå til innhold

Age of Conan Trial

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det kjem når serverkapasiteten til Funcom tillèt det.

håper det blir lenge til..

den dagen trial kommer blir det MYE spamming om gold salg osv..

Håper at funcom lager det til slik at de kun kan spille på en server, eller ikke har tilgang til chat på samme måte som resten av players. og seff låst til første zona.

Skrevet
Det kjem når serverkapasiteten til Funcom tillèt det.

håper det blir lenge til..

den dagen trial kommer blir det MYE spamming om gold salg osv..

Håper at funcom lager det til slik at de kun kan spille på en server, eller ikke har tilgang til chat på samme måte som resten av players. og seff låst til første zona.

Har en stor tro på at de kommer til å låse trials til første omerådet, var snakk om det i AoC sitt offisielle forum, Blant annet var det snakk om at det bare skulle kunnne gå ann å invitere fra sin egen account side. Så hvis noen du inviterte ble bannet, ville det stacke seg opptil 3 advarsler så ville den inviterende accounten også bli bannet. Og hvis det faktisk blir sånn noen håper og tror, ville ikke gold spamming bli store problemet likevel.

• 2 uker senere...
Gjest Slettet+987123
Skrevet

Akuratt nå (01.juli-2008): Er det noe nytt om nedlasting av trial versjonen, eller må man kjøpe spillet i butikken der man får 60 dagers spilletid online ?

Hvis det ikke er noen muligheter for trial så må jeg forte meg å kjøpe spillet for jeg er veldig spent, men hadde vore greit men en trial også så man får en liten opplevelse av spillet før man kjøper det :)

• 3 uker senere...
Gjest Slettet+987123
Skrevet (endret)
erl115. Tror du bør fjærne signaturen din, og lese reglene en tur til^^

I AM A WANNABEMODERATOR, FUCK YEAH!!!

Ja jeg vet, ble idag kontaktet av moderator så nå er det fjernet, måtte bare se hvor lenge det kunne vare ;P

Endret av Slettet+987123
Skrevet
Dear Age of Conan gamer

As you may know, every owner of a Collector's Edition may invite five friends to come play free of charge for seven days. At last we are happy to announce that we have enabled this functionality. This means that now is the time to invite your friends to come play Age of Conan and see what all the buzz is about

Gjest Slettet+987123
Skrevet
har noen invites, så send meg pm :)

Samme her :)

Skrevet

Samme, har et par igjen. Send PM om noen er interessert. Om dere ikke har tilgang til å låne DVD'ene av noen er det verdt å merke seg at Funcom tar €2.99 for download av klienten. Regner med den er å finne andre steder også.

Gjest Slettet+987123
Skrevet
Samme, har et par igjen. Send PM om noen er interessert. Om dere ikke har tilgang til å låne DVD'ene av noen er det verdt å merke seg at Funcom tar €2.99 for download av klienten. Regner med den er å finne andre steder også.

Hvilken klient snakker du om ?

Ellers må du bare gi meg en invite;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...