Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant en ganske enkel løsning på problemet... Skrudde av PCen, dro ut kabelen til den eksterne harddisken og startet maskinen igjen. Voila! PCen starter uten problemer.

Forøvrig: BIOS frøs mens den lette etter disker på maskinen.

Sorry to waste your time.. :blush:

Skrevet

Er mye rart som kan stoppe opp PCen egentlig. Husker jeg hadde samme problemet med at jeg ikke fikk startet opp PCen.

Satt leenge og prøvde å finne ut hva det kunne være, og det jeg gjorde var at jeg koblet fra webcammen som var koblet i PCen min, og da startet den normalt.

Skrevet (endret)

Hahaha! Er det jeg som ser dårlig da, fordi damene er ikke så veldig virkelighetstro :D

Endret av TMWH
Skrevet
Hva er det du har bestilt/kjøpt:)?

En slik en:

ppic-MAXI-Scythe-Kaze-Server-PC-fan-controller-PC-temperatue-monitor-temperture-display-fan-monitor-scyks01bk.jpg

Og 3 120mm yate loon og en 140mm yate loon.

Vurderer også å gå for Corsair H50 hydro på CPU, men har en noctua nå, så får se hvor stille jeg får det når jeg har byttet ut de viftene som bråker :)

Skrevet

Godt å høre, blir deilig å kunne justere ned farta litt, står og går på litt vel høy rmp nå.

Uansett vil mitt HD4890 ødelegge litt for meg, noen som har tips til gode kjølere til kortet? Har forstått at det er et lite problem med kjøling av VRM på tredjepartskjølere.

Skrevet
*kremtvannkremt*

Kjørte vannkjøling før, men har dessverre gått vekk fra det da det tok for mye tid og penger. Så, jakter fortsatt på en god løsning til kjøling av HD4890 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...