Abnorm Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Hva ekstra må jeg betale, om jeg kjøper en ny bil i sverige og hva koster dette ca. ?
citronen Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Du sier ingenting om hvor gammel bilen er, men - er den ikke veteran (altså 30 år) må du ut med en ganske pen sum for å ta bilen inn til Norge. Din Side har en gaske kul kalkulator her. Du skal også betale 25% moms av bilens verdi (les: minus moms ved innkjøp). Kjøper du bilen gjennom et firma, vil du få tilbakeført momsen (gjelder i allefall i tyskland). Les mer her: tyskland.org
Abnorm Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Skrevet 17. juni 2008 Du sier ingenting om hvor gammel bilen er Jeg skriver NY!
OlaOlablakken Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Kjekt å vite hva slags bil det er,for avgifter og lignende blir beregnet utifra flere kriterer,som f.eks vekt,motor,ytelse osv osv osv...
spøkelse Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Hva ekstra må jeg betale, om jeg kjøper en ny bil i sverige og hva koster dette ca. ? Du finner masse informasjon om dette i på Tollvesenets nettsider En liste over kostnader du ikke kommer utenom: Engangsavgift (effekt/CO2/vekt) Merverdiavgift Årsavgift Gebyr for teknisk kontroll Kjøp av kjennemerker Avgift på air-condition-gass Vrakpant Ansvarsforsikring
Swe Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Hehe, latskapen lenge leve. Tollvesenets nettsider er allerede nevnt for informasjon om import. Svenske priser finner du gjennom å bruke "bygg din bil" på volvocars.se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå