Gå til innhold

TES: Distant land og teksturpakker samtidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reinstallerte Morrowind nylig, sammen med en haug modder. Problemet mitt er at om jeg setter på distant land i det hele tatt via Morrowind Graphics Extender dropper frameraten min fra rundt 60 utendørs (med teksturmodder installert) til ca. 14 (ser ikke ut til å bli betydelig påvirket av hvor langt/mye distant land jeg har, men om jeg setter på vannrefleksjon synker fps-en til en tidel av det igjen). Er dette fordi jeg har teksturmodder i bruk? Bruker MW Visual Pack 2.11 med MW Visual Pack 2.2 Nature og Visual Pack XT over, samt noen mindre teksturmodder for bedre rustninger, klær, våpen, bokrygger osv.

Setter også pris på å få vite hvilke instillinger (hvilke teksturmods, instillinger i Morrowind Graphics Extender og instillinger i Morrowind) dere tror vil funke best i forhold maskinvaren min.

Spiller på en maskin med 8800 GTS 340MB og en dobbelkjerneprosessor på 2.4GHz (E6600), i tillegg til 2GB RAM.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å endre på antall distant meshes som lastes. Jeg gjorde det, og forskjellen var som fra natt til dag. Det ser jo litt rart ut da meshes plutselig bare spretter fram, men inntil jeg kjøper meg nytt grafikkort ser dette ut til å gjøre susen for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...