Gå til innhold

Hvilken sang hører du på nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Definitivt ikke det værste jeg har hørt, men jeg blir så satans stresset av skarpe modulsounds. Liker rytme og mye av feelen tho. Mellow delene er herlige.

Skrevet

np: Marco Torrance - Reconstructed Moments[18:09/69:13 (759 kbps, 44 kHz)]

_Er det bare jeg som synes det er utrolig teit med spotify linker? Og hører dere på noe annet en metal?

Nei, jeg også, hovedsaklig fordi jeg bruker WiMP i stedet for Spotify når det kommer til musikk-streaming. :p

Og ifg. last.fm-profilen min, hører jeg hovedsaklig på på jingles, rock og EDM. :p

hvorfor poster du ikke bare youtube linken... er bare å klippe og lime http adressen så tar tekstbehandleren seg av resten ....

Ang. posting av YT-linker så er det for min del mer pes, enn å bare trykke Ctrl + Alt + Z, og få AMIP til å poste hva enn jeg spiller av i WinAmp hvor enn jeg føler for å poste det. :p

Skrevet

Ovennevnte kalles tilsynelatende trip hop. Har søkt etter lignende forgjeves, men har ikke funnet no som har truffet helt. Hadde håpet på at noen kunne poste noe i denne stilen, fordi jeg har hørt på dette albumet en million ganger og trenger desp noe nytt å høre på.

bumpeti bump.

tits.jpg

Skrevet

Nå hadde jeg teknisk sett lagt meg, men skitt au.

Om det er trip-hop du er ute etter, anbefaler jeg deg å sjekke ut Portishead på det sterkeste.

Sanger som "Toy Box", "Glory Box", "Numb", "Roads" etc.

Sånn ellers har vi "Alpha - Firefly (Receiver Mix)", "Kraftwelt - Sonar Blow Job", "Lamb - Gorecki" og diverse Morcheeba og Massive Attack.

np: Emancipator - First Snow

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...