Gå til innhold

Programmeringskonkurranse, trenger premieforslag!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Fikk svar på en måte.. Bare at det var interessant og at de skulle komme tilbake til meg.

 

Men om den kommer fra Microsoft eller ikke er irrelevant, Visual Studio 2008 er førstepremien, mens et gavekort på feks Amazon er en mulig "runners up"-premie til konkurransen som vil lanseres om 2-3 uker. :)

Lenke til kommentar
Fikk svar på en måte.. Bare at det var interessant og at de skulle komme tilbake til meg.

 

Men om den kommer fra Microsoft eller ikke er irrelevant, Visual Studio 2008 er førstepremien, mens et gavekort på feks Amazon er en mulig "runners up"-premie til konkurransen som vil lanseres om 2-3 uker. :)

 

Jeg skal nok lett delta i den konkurransen ja :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hehe, du kan gjøre deg klar ja! Konkurransen har ikke begynt enda. Men alt begynner endelig å falle på plass, så det er ikke lenge igjen nå. Skal sørge for at det blir skikkelig annonsert, muligens også på hw.no ;)

 

Tenker det hele starter i løpet av førstkommened uke, evnetuelt starten av neste ;)

Endret av Lokii
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...