whaley Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Hei! Har de siste ukene trålet forumet på jakt etter informasjon om bærbare maskiner. Ser det er flere aktuelle modeller som er nevnt som gode allround maskiner (Dell XPS M1530, Acer 5920G etc.) Jeg har planer om å kjøpe ny bærbar pc, har et budsjett på maks 8k. PC`en skal brukes til all-round bruk, dvs. litt spill (gothic, oblivion, AoC etc) og ellers generell surfing/musikk/film. Har kikket på denne maskina fra Znote: Znote 3415W Power Noen som har noe kjennskap til Zepto? Er de noe å satse på? Alternativt noen andre forslag på bærbar som kan passe for meg?
Supermario911 Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Jeg hadde kommet til å gått for XPS 1530. Kan hende du må ofre litt mer enn 8000 da, men da får du en kjempemaskin!
whaley Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Skrevet 15. juni 2008 Ja, holdt på å slå til på den i forrige uke, da var jo prisen sykt lav på den (kupong + noe annen rabatt). Men dum som jeg var gjorde jeg ikke det Håper riktignok Dell kommer med nye kuponger snart, begrenset hvor lenge jeg vil vente før jeg kjøper..
Tunky Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Du kan ofte få gode tilbud om du ringer i stedet (du kan fortsatt bruke rabttkoden). Vet ikke om du får SÅ mye avslag når det er snakk om en såpass billig maskin. Men var vel en her på forumet som fikk den satt ned fra ca 16,5k til 14k når han ringte i stedet. Tror Dell XPS M1530 er det beste valget i 7-8000 kronersklassen. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå