Sameboe Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 (endret) Det er nå noen år siden Sega slapp ut sitt beste eventyr på Xbox, nemlig "Shenmue2". Dette er en klassiker i spill verden, og slutten på spillet var nervepirrende. Nå har vi ventet i flere år på en fortsettelse, og det er på tide at Microsoft, Sega og Yo Suzuki får ut fingeren og slipper ut siste del. Underskriftskampanje for Shenmue3 Diskuter Legg ut filmer fra tidligere, eller eventuelle screenshot fra alle spillene. Jeg setter opp en liste med alle medlemmer som vil ha Shenmue3 Disse er sålangt: Sameboe r88 Endret 15. juni 2008 av Sameboe
r88 Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Jeg er med. Men tror ikke det kommer til å dukke opp, dessverre. Det er for mange som har falt fra, slik at det ikke er nok av oss Shenmue tilhengere til at det vil være lønnsomt nok å lage en oppfølger. Men ideelt hadde man satt i gang produksjonen av spillet, vært ultra-ambisiøse, tatt hensyn til at spillverdenen har forandret seg veldig og blitt langt mer krevende enn den var den gangen, og laget verdens beste spill, slik Shenmue en gang var det. Setter det litt på spissen her, men den gang så var det på høyde med Ocarina of Time i mitt hjerte, selv om det nok har ramlet litt lenger nedover på listen enn OoT i dag. Samtidig hadde man gitt bort Shenmue 1 og 2 gratis til PC, PS3, 360 og Wii, via nedlasting, i en grafikkmessig noe oppusset/shinet utgave, men det hadde ikke vært behov for den store oppgraderingen, kanskje +25%, siden ressursene måtte vært brukt på å lage nr 3. Neei..Nå skal jeg drømme litt om fred på jorden før jeg reiser på ferie i morgen tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå