Crossfire Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 (endret) 1. Er det mulig å få tekst jeg selv skriver inn til å bli logget i flere chat-vinduer enn det jeg skriver i? Feks hvis jeg skriver en /tell i general-vinduet, vil jeg også se den i "tell messages" vinduet mitt. 2. Hvilken rekkevidde har feks OOC kanalen? Hvem prater man med for å si det slik. 3. Er det mulig å skifte farger på skriften til de forskjellige kanalene/beskjedene? Grå mainchat er ganske håpløst. Endret 14. juni 2008 av Crossfire
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 1. Jepp 2. Kun innen for instancen/byen man er i, men man kan vel velge andre instancer og byer som du har vært i inn i chatten. 3. Det kommer etterhvert, i patchene som kommer
Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Det funker bare ut av boksen hos meg. Jeg har fire faner oppe når jeg spiller. OOC, Say, Tell og System. Om jeg skriver /tell OOC eller Say kommer det også opp i Tell-fanen, og om jeg skriver /say i Tell eller OOC så kommer det opp i Say-fanen også. Vet ikke hva som må til, det bare funker hos meg.
Kultom Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Om du "subscriber" til tell i flere vinduer, vil dine tell meldinger vises i alle de vinduene du abonnerer på tell i. (ihvertfall de som kommer inn men trur da de som går ut og, har ikke testet selv)
Crossfire Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Skrevet 15. juni 2008 Om du "subscriber" til tell i flere vinduer, vil dine tell meldinger vises i alle de vinduene du abonnerer på tell i. (ihvertfall de som kommer inn men trur da de som går ut og, har ikke testet selv) Det er det jeg har gjort, men problemet er akkurat det at jeg ikke ser utgående meldinger i andre vinduer enn det jeg skrev de i selv om jeg abbonerer på samme kanal i flere vinduer.
haffi Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Litt off-topic men passer best her, går det ann å lage f.eks en norsk channel som alle norske kan joine? /join Norge eller noe? hadde vært virkelig bra om man kunne:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå