gnaling94 Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Altså. Når du har valgt å drepe Playboy X istedenfor Dwayne, blir vi venner. Hvordan skal jeg få Dwayne til å være med meg, når han ALDRI svarer på telefonen? Noe som igjen leder til at jeg aldri får hans fordel til å kalle på gjeng-medlemmer til å hjelpe meg med det jeg måtte ha hjelp til?
Windoge Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Du må sende han en e-post før han kan hjelpe deg.
gnaling94 Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Skrevet 15. juni 2008 Du må sende han en e-post før han kan hjelpe deg. En e-post? -__- Men jeg skal ikke ha hjelp, jeg skal bare få han til å være med meg.
Windoge Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Aner ikke. Har bare lest flere steder på forumet at dersom Dwayne skal begynne å svare på telefonen/ringe deg opp, så må du først sende han en e-post.
gnaling94 Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Skrevet 15. juni 2008 Aner ikke. Har bare lest flere steder på forumet at dersom Dwayne skal begynne å svare på telefonen/ringe deg opp, så må du først sende han en e-post. Men takk for hjelpen! Fikk det til Du må svare på eposten hans, så ringer han deg
ostehøvel Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 (endret) Du får vel en del penger, men det er jo greiere å kunne tilkalle 2 gjengmedlemmer som hjelper deg I tillegg til at du får et ekstra safehouse! Endret 16. juni 2008 av Lick
the_fire Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Fikk vel safehouse av å drepe Dwayne også? Det som er lokalisert på vestsiden på den mitterste øya.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå