Marv Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 hvor finner jeg den kisten som jeg får åpnet med stroms key... får den i ett eller annet quest som jeg ikke husker hva heter nå
Arne Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Den nøkkelen du får av Turach? Jeg trodde den chesten var ute på white sands isle, men nå ble jeg jaggu meg litt usikker.
The Very End Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Er det den nøkkelen du får av han smeden? Isåfall så er det på White Sands Isle. Den er oppe med et tempel, ikke langt unna stranden. Etterhvert får man også et quest hvor man må gå inn i dette temple. Kisten ligger ved et telt, som ikke ligger mer enn..tja 50-100M fra innganen til tempelet / ruinene eller hva du vil kalle det. Vil bare pressisere at det er ikke der hvor du kan gå inn til vanlig, du kan kunn entre dette temple / ruin når du har en spesifik quest, så kanskje dette gir deg mer pressis informasjon om hvor kisten kan finnes. Så summert opp - White Sand Isle, se på kartet over et område hvor det kan se ut som en slags ruin / et tempel. Rett med dette er det 2 telt, på venstre side av veien ligger da kisten med telet.
Marv Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Skrevet 14. juni 2008 Kista ligger ved ett telt utenfor catacombs hvor er catacombs da?
Marv Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Skrevet 14. juni 2008 tror jeg har funnet den kisten, men jeg får ikke åpnet den :/
Timeo Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Drit i den kisten hvis du ikke finner den, er ingenting verdifullt i den likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå