Compac Skrevet 11. mars 2003 Skrevet 11. mars 2003 Noen som har noe navn på en applikasjo (alla: Task-Manager) som kan så og gå i bakgunnen, og måle CPU og ressursbruk over lenger tid?? Vet det er mulig med Task Manager men den legger seg som et vindu på start linjen...... Skulle gjerne hatt en som viste tall + grafer. Takk for svar!
Yamato47 Skrevet 11. mars 2003 Skrevet 11. mars 2003 Et godt triks for å unngå og/å-feil er å oversette setninga til engelsk, og se om "to" eller "and" passer best. Les denne tråden: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=9...bb60ae0faf725da
Compac Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Skrevet 11. mars 2003 Et godt triks for å unngå og/å-feil er å oversette setninga til engelsk, og se om "to" eller "and" passer best. :oops: Skal huske på det
Compac Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Skrevet 11. mars 2003 Har lest 6-7 sider av linken... Men eg blir ikke så mye klokere av det? Mener du Windows Commander er det programmet jeg leter etter?? Fint om du gidder å være litt mer spesefikk. compac
OBServer Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Vet det er mulig med Task Manager men den legger seg som et vindu på start linjen...... Options -> Hide When Minimized Da ligger den i System Tray i stedet for på startlinjen...
maedox Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 www.samurize.com Litt avansert, men genialt enkelt (eller no sånn)
Compac Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Skrevet 12. mars 2003 www.samurize.com Litt avansert, men genialt enkelt (eller no sånn) Har lasta det ned, så fåre jeg se om jeg det er genialt enkelt :wink: En annen ting: Hvordan får jeg Taskmanager inn i startup?? Hvor ligger applikasjonen slik at jeg kan legge inne en snarvei. ??
maedox Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 En annen ting: Hvordan får jeg Taskmanager inn i startup?? Hvor ligger applikasjonen slik at jeg kan legge inne en snarvei. ?? Bare lag en snarvei der du skriver taskmgr og legg den i startup mappa på start-menyen. Du trenger ikke no c:windows eller no sånn nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå