Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bytte dørlister Audi A4 B5


Denim

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal bytte gummilistene nederst på dørene på min 2000 A4 1.8T Q Avant, da disse begynner å bli morkne og stygge.

Ser at disse sitter festet i klips som er skrudd fast i karosseriet.

Hvordan går jeg frem for å få fjernet de originale listene? Er det bare å dra de rett utover?

 

Og hvordan setter jeg de nye listene på plass? Klemmer jeg de rett på, eller må jeg føre lista langs klipsene en etter en?

 

Hjelp mottas med takk :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Før du bare tar tak og røkker av de gamle så bør du studere litt på hvordan de gamle listene dine sitter, kan ikke helt ta igjen denne bilen som du har, men mener de listene er skrudd fast i hver ende, altså på innsiden av døren på baksiden av listen i hver ende, tror det sitter en liten skrue der som du må skru ut først, derretter er de bare festet med klips på resten

 

Kan være lurt å fjerne dem med litt forsiktighet så kanske du kan bruke klipsene om igjen, men nye klips koster heler ikke allverdens og du kan banne på at du garantert ikke får av aller klipsene hele uansett

Disse klipsene skal enten settes fast på døra eller listen først, husker ikke helt, men det ser du nesten når du får dem av, etterpå skal det bare være å klemme dem på

 

Mvh support81

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...