Gå til innhold

Canon Cashback kampanje, 01.06.2008 til 31.07.2008


Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt meg Canon HF10 og kan derfor benytte meg av Canon sin Cashback kampanje som går nå for tiden. Den gjelder for 4 HD-kameraer fra Canon (HF10, HF100, HG10 og HV30). Hvis man kjøper et av disse kameraene i perioden 01.06.2008 til 31.07.2008 kan man få tilbake 800 kroner fra Canon. Dette er jo en del penger så jeg har derfor tenkt å benytte meg av det tilbudet. Men så har jeg kommet bort i et par problemer som gjør at jeg ikke får det til/er ikke sikker på hva som er rett.

 

1: Jeg skal ta en kopi av kjøpsbeviset eller kvitteringen og legge det ved søknaden jeg sender inn. Jeg bestilte mitt kamera fra komplett.no og har derfor ikke noen kvittering man får hvis jeg hadde kjøpt det i en vanlig butikk. Men i mailen jeg fikk fra komplett etter at jeg hadde kjøpt kameraet var det lagt ved en PDF-fil. Kan jeg bruke den som kvittering?

 

2: Spørsmål om hvilken by jeg kjøpte produktet i. Er vell bare å sette Sandefjord der siden komplett har sine lagre der?

 

3: Så kommer det største problemet. Når jeg skal velge betaling får jeg opp bare et alternativ, nemlig Wire Transfer. Når jeg velger dette blir jeg bedt om å skrive inn IBAN nummer og Swift. Jeg har ikke peiling på hva dette er og hvor jeg kan finne det. Skjekket på FAQ og fant bare dette:

 

Q. What is my IBAN and where do I get it?

 

A. Your IBAN is your International Bank Account Number. Your IBAN along with your Swift code allows us to quickly identify your bank account to quickly transfer the cash back to your account.

 

Som dere ser er det ikke så veldig utfyllende fra dem. Ikke har dem svart skikkelig på spørsmålet en gang. Så jeg lurte på om noen har peiling på hva dette er og hvor jeg kan finne dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...