Gå til innhold

Hvordan blander du din 90+ fra ej shop?


Anbefalte innlegg

Heisann, fikk idag en dunk med 90+ fra ej shop(sjokolade),og lurer på om jeg har gjort en stor tabbe.

Prøvde først med 2,5 dl vann og 2 scoops, men skjønte fort at det ble for lite væske.

Så var det 5dl. melk med 2 scoops. Dette MÅ jo bare bli bra tenkte jeg. Men neida. Blæh!

Så prøvde jeg 3dl. melk og en _halv_ scoop. Smakte like ille :(

 

Er det mengden væske/pulver som er feil, eller smaksløkene mine? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

90+ sammen med vann smaker hest (noe som er tilfelle for de aller fleste tilskudd, spør du meg).

 

Sammen med melk smaker 90+ ganske greit, men ikke forvent at noe proteinpulver faktisk er godt.

 

Pleier å blande 6dl skummet melk sammen med 2 scoops, og 2,5dl sammen med 1 scoop.

 

Når det gjelder smaken vil den være relativt "sterk" i begynnelsen, men når pulveret har vært åpnet en stund og vært i kontakt med lufta rundt seg, vil den smaken du sannsynligvis referer til forsvinne litt etterhvert, og du ender opp med et pulver med litt mer nøytral/"svakere" smak.

Lenke til kommentar
......men ikke forvent at noe proteinpulver faktisk er godt.......

det er sant at protein smaker dritt og at det er mange proteinprodukter der ute som smaker jævlig. men whey isolate m/ sjokolade fra scitec nutrition smaker jævlig godt og er unntaket, iallefall i min smak, men den kommer med aspartam og div. men smaken er nydelig.

Lenke til kommentar
Har ei tønne fra PF nå, Whey 100 % Wildberry, synts faktisk denne smaker rimelig godt til PF og være :p ihvertfall sammenlignet med jordbær og sjokolade som smaker døden..

 

Blander den alltid i vann, ca 2.5 til 3 dl, litt avhengig av mengde, men 30 gram er ca 2.5 dl vann ;)

 

Må vel isåfall være det eneste i hele webshoppen deres som smaker noe særlig, alt jeg har fått derifra har smakt bære helt jævlig :p 90+ smakte forresten helt greit nå etter og ha stått til lufting noen timer :)

 

Men whey isolate m/ sjokolade fra scitec nutrition smaker jævlig godt og er unntaket, iallefall i min smak, men den kommer med aspartam og div. men smaken er nydelig.

 

..og koster 1000kr for 4kg =/

Lenke til kommentar
har kjøpt samme som trådstarter med jordbær, den har også for sterk smak.

etter at jeg har blandet med vann eller melk, smaker jeg fortsatt pulveret, og da har jeg ristet godt, må denne blandes med blender?

 

Sett pulveret til lufting med lokket oppe, funker som bare det. Nå er den sterke smaken borte og jeg kjenner ikke pulveret i kjeften lenger.

 

Edit: smaker jo fortsatt ikke godt, men nå går det ann og få den ned. Synd, dette pulveret lukta jo skikkelig godt, omtrent som kakao.

Endret av -Eriksen
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Da jeg blandet 90+ sjokolade første gangen fikk jeg sjokk.. Det var noe av det søteste jeg hadde smakt.. Men som noen nevner, noen timer med lufting gjorde utslaget. Blandet og 1 kg whey tech nøytral i den.. Nå er den bare digg, med melk vell og merke, men takler vann og..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Jeg har 90+ fra ej-shop med sjokoladesmak, og da jeg prøvde den for første gang med melk smakte den helt forjævlig. Etter en stund gikk jeg over til vann da jeg skulle deffe. Det gjorde den store forskjellen og etter å ha blitt vant med det smaker det faktisk helt greit. Jo mer vann man får i seg i løpet av en dag jo bedre, og da jeg drikker ca 3 shaker per dag og blander hver av dem med ca 0.8 l med vann i tillegg til vannet jeg drikker på trening, blir det veldig bra.

 

Til de av dere som ikke liker smaken, bottoms up. Styrt det rett ned før og drikk alt før du puster. Da er det ikke så gale. Ta evt. et glass med fruktjuice rett etterpå elns (gjør dette med udo's choice).

Endret av sull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...