hagfors Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 (endret) Forhåndsbestilte AoC med mammuth fra absoluttspill, men har ikke hatt tid til å spille før i dag, så derfor har jeg ikke orket å opprette noen konto før nå. Eneste gjenstandene det ser ut som om jeg har krav på er en drinking cape og en ring for collectors edition, trodde jeg skulle få en mammuth or noe annet stash også for å ha forhåndsbestilt? Hvor skal jeg eventuelt finne koden for å aktivisere dette? Endret 12. juni 2008 av hagfors
Dimatarion Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Forhåndsbestilte AoC med mammuth fra absoluttspill, men har ikke hatt tid til å spille før i dag, så derfor har jeg ikke orket å opprette noen konto før nå. Eneste gjenstandene det ser ut som om jeg har krav på er en drinking cape og en ring for collectors edition, trodde jeg skulle få en mammuth or noe annet stash også for å ha forhåndsbestilt? Hvor skal jeg eventuelt finne koden for å aktivisere dette? Du burde ha fått en kode tilsendt mailen din fra absoluttspill når du bestilte, om det ikke er tilfellet tror jeg at jeg vil anbefale deg å kontakte absoluttspill.
bandreas Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Du brukte koden til å aktivere kontoen din. Gå inn i spillet og skriv "/Claim" i chatten. Da skal alt være i boks
Hi5 Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Send en mail til absoluttspill og spør, så får du nok tilsendt en Mammoth-key. Det gjorde hvertfall jeg
hagfors Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Skrevet 12. juni 2008 Jeg fikk en kode i mail fra absoluttspill for et par måneder siden ja, den koden man skulle bruke hvis man skulle spille spillet før man fikk esken i posten osv. Jeg prøvde å registrere meg med den nøkkelen først, men da fikk jeg bare beskjed om at den ikke kjente den igjen. Prøvde så å bruke den nøkkelen til å oppgradere kontoen med, men det funka heller ikke..
hagfors Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Skrevet 12. juni 2008 Bare for å presisere, alle snakker om keyen som "Mammuth key" osv. Skal den eksplisitt hete dette i mailen jeg har fått, eller kommer det på andre måter direkte frem at nøkkelen utelukkende er for å åpne for den?
Kopperud Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Bare for å presisere, alle snakker om keyen som "Mammuth key" osv. Skal den eksplisitt hete dette i mailen jeg har fått, eller kommer det på andre måter direkte frem at nøkkelen utelukkende er for å åpne for den? Den skal ikke eksplisitt hete det i mailen. I mailen fra absoluttspill skal det stå noe som dette: Emne: Age of Conan - Kode Hei Ola Nordmann. Her er pre-order koden til "Age of Conan" XXXXXXXXXXXXXX Denne koden gir deg tilgang til de eksklusive "in-game item"-ene War Mammoth og The Inventory Belt. Registrer deg hos Funcom så raskt som mulig. Se link: http://register.ageofconan.com Til orientering kan vi nevne at registrering til forhåndsspilling nå er stengt. Dette grunnet stor pågang slik at kapasiteten på forhåndsspilling er full. Med Vennlig hilsen Absolutt Spill
hagfors Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Skrevet 12. juni 2008 Den skal ikke eksplisitt hete det i mailen. I mailen fra absoluttspill skal det stå noe som dette: (..snip..) OK, den mailen har jeg fått. Har forsøkt å bruke koden fra den mailen både som registreringskode, og som "upgrade account" kode 4-5 ganger, og hver gang så får jeg en feilmelding om at nøkkelen er ugyldig osv. Men det rareste skjedde nettop, bare på trass så prøvde jeg en siste gang, og da gikk den plutselig gjennom. Så da er saken løst, lol. Takk for hjelpen. Og btw, er det en mount, belte, kappe og ring for hver character, eller er det en per konto?
Bredoc Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Det kan brukes på alle karakterer. Bare skriv /claim på dem nye du lager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå