Gå til innhold

BF2 eller 2142

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva som er morsomst å spille er vel ganske individuelt. Jeg vil gjerne ha det litt virkelighetsnært, så jeg holder en knapp på BF2. Hvis du ser på dagens mest spilte spil på xfire.com er bf2 #6 og BF 2142 #21. Så av de som har xfire er det flere som spiller bf2.

EDIT: http://www.xfire.com/games/ (sorter etter rank^)

Endret av grizzlyx
Skrevet

Til du over meg: bf2 har vært rundt litt lenger da.. menmen. jeg har bare spilt bf2 og jeg synes det er drit fett. pluss at jeg ikke liker futuristiske spill.

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Liker best BattleField 2. BF2142 er som sagt en SKAM i mine øyner og :p

Skrevet

Om du aldri har spillt noen av de kan jeg nesten garantere at du kommer til å ha det veldig gøy med begge.

BF2 har dog en mye større spillerbase og mer etablert community.

Skrevet

Velg BF2 også last ned project reality :p

Neida BF2 er absolutt det beste spillet av de to skal visst også komme en ny patch på mandag kanskje skal iallefall være info om en ny patch for 3 års jubileumet.

Skrevet

BF2!

Jeg har ikke 2142 selv, men har sett på når folk spiller, og BF2 virker mye kjekkere! I tillegg vil jeg nok tro at det er flere folk online på BF2 ja :)

Skrevet (endret)

Nå skal jeg være blodærlig...

Jeg har elsket og spilt masse BF2, og synes fortsatt det er et kongespill. Dessverre lider det av store problemer, det største er etter min mening et balanseproblem der enkelte klasser eller kjøretøy er overpowered ift. andre. Anti-tank klassen f.e. er latterlig, og det er vanskelig å ta en tank uten TOW. Og når det gjelder helikopter og fly er de ca. umulig å ta når du er på bakken, selv med anti-air turrets.

Jeg mener de fleste problemene har blitt rettet opp i 2142, som jeg synes er en forbedret BF2 som tar sted i fremtiden og med et nytt spennende spillmodus (Titan). I tillegg er det mange spennende unlocks som gjør at spillet blir mer strategisk og innviklet hva balansen angår.

BF2142 er nå mitt favoritte online-FPS som jeg anbefaler på det sterkeste. Jeg har prøvd å spille BF2 igjen siden 2142 kom ut, men ble bare irritert bl.a. av den elendige balansen.

Endret av Khogn
Skrevet

Liker faktisk best 2142. Som en annen her sa (Khogn) er mange av balanse problemene fra battlefield 2 ryddet vekk. Syntes også banene er litt bedre og det blir rett og slett for mye granat kriging på battlefield 2

Skrevet

battlefield 2142 er så dårlig at jeg spydde da jeg så det første gang! det er som jeg sa i en annen post at jeg synes det er en skam for bf serien. hater førstewpersons spill som er i fremtiden med stygge roboter og "super laser gevær"

Skrevet (endret)
battlefield 2142 er så dårlig at jeg spydde da jeg så det første gang! det er som jeg sa i en annen post at jeg synes det er en skam for bf serien. hater førstewpersons spill som er i fremtiden med stygge roboter og "super laser gevær"

Du har altså ikke prøvd spillet.

Jeg har prøvd begge spillene, men jeg spiller bare BF2 nå. 2142 falt ikke i min smak. Jeg har ingen spesielle problemer med enkelte klasser som er "overpowered". Jeg spiller veldig mye som anti-tank og har ingen problemer med det. J-10 er det eneste jeg kan kalle "overpowered".

Endret av Argument

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...