elgskred Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 (endret) Kjøpte meg ny pc i dag, men etter jeg var ferdig med sammenstillingen og startet opp maskinen var det ingen signal fra skjermkortet. Alt av kabler etc er satt på så feilen burde ikke ligge der. Maskin vare: Hovedkort P5KC Ram 4x 2gig Corsair dominator CPU 3ghz intel dual core Skjermkort gainward 9600gt Kan også legges til at pcn starter, går i ca 15 sekunder før den automatisk restarter seg for så å gå uten problemer Takk for fremtidig hjelp Edit: Er ganske sikker på at det ikke er no feil med skjermkortet iom at dette har blitt brukt i en 2 ukers tid uten problemer Endret 11. juni 2008 av elgskred
Knut_F Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 (endret) Dette skjedde for meg også. Men da brukte jeg et forholdsvis gammelt grafikk-kort i forhold til resten. Virka som om grafikk-kortet ikke reagerte etter den restarten du beskriver. Den restarten kommer hver gang man har kobla strømmen helt ut/skrudd av dataen på strømforsyningen. Problemet forsvant da jeg fikk meg nytt grafikk-kort. Kan også være at det er en feil på grafikk-kortet ditt? Endret 11. juni 2008 av Knut_F
elgskred Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Skrevet 12. juni 2008 Tviler på at det er noe feil med skjermkortet iom at dette er relativt nytt(2 uker) og har vært i bruk i en litt eldre pc frem til i går. Har ogå prøvd begge pci portene uten hell.
Chiobe Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Sjekk at kortet står skikkelig i. Er ofte det ikke glir helt på plass.
elgskred Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Skrevet 12. juni 2008 Fikk fikset det, det viste seg at den ene powerpluggen til hovedkortet ikke satt ordentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå