Paulex Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Fikk en ny update på Windows Vista nå, og msn gir ut feilmelding når jeg prøver å logge på: Tjenesten er ikke tilgjenglig, prøv igjen senere. Dette kommer når jeg trykker på"logg på", og skjedde etter update. Da forsvant også brukernavnet og passordet som ellers er på "husk". WEB msn funker men det er jo uholdbart.
Aleksander2802 Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Slett MSN og last ned det på nytt, har skjedd med meg før, eller så har du et virus som du må re-starte hele PC, jeg hater vista p.g.a virus og bugs og lagg og alt skitt!
Paulex Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Skrevet 11. juni 2008 Har selvfølgelig prøvd å restarte og reinstallere MSN. Tror ikke jeg har noe virus siden det skjedde rett etter updaten bare. Og den var fra Windows, så jeg er skeptisk til at de sendte med meg ett knippe virus. MSN var bare blank når jeg åpnet det, da ble jeg skeptisk, siden den alltid husker info sånn at jeg bare kan trykke "Logg inn". FORBANNA web msn irriterer hull i hodet på meg snart
ole_marius Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 drit i alt som kommer fra microsoft, last ned en msn klone som heter amsn, denne er så lik msn fra microsoft at det er sykt, bruker denne selv er er fornøyd med ingen problemer som kan oppstå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå