ShampooMacTavish Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 (endret) Noen som vet hvor jeg kan kjøpe Baldur's Gate, både 1 og 2, med alle expansions? Finnes det noe std hvor jeg kan kjøpe ALLE spillene i én og samme pakke? Har hørt mye possitivt om dette spillet men siden jeg er 14, og spillet visstnok er ganske gammelt, har jeg aldri hatt sjangse til å spille det! Jeg bryr meg ikke om at grafikken er utgått (men hørt at man kan installere en mod som gir 1'ern like god grafikk som 2'ern, noen som vet noe mer?) og er veldig interessert i å skaffe meg disse spillene. EDIT: Fant en link: http://www.dvdhuset.no/servlet/dvdhuset.fi...ng?VareID=20340 og lurer på om dette er "Full pakke?" Endret 11. juni 2008 av ShampooMacTavish
Kvakko Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 EDIT: Fant en link: http://www.dvdhuset.no/servlet/dvdhuset.fi...ng?VareID=20340 og lurer på om dette er "Full pakke?" Ser sånn ut, ja.
2ball_ Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 det er fire spill, så om det er mer, så er det sikkert ikke verdt å ha med..
Kvakko Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 (endret) Pakken inneholder: Baldur's Gate + Tales of the Sword Coast (expansion) Bladur's Gate II + Throne of Bhaal (expansion) Altså to spill + to tilleggspakker. Endret 11. juni 2008 av Kvakko
ShampooMacTavish Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Skrevet 11. juni 2008 Det er jeg klar over. Lurte bare på om det var flere spill i serien.
Kvakko Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Både ja og nei. Du har jo i tillegg et par Baldur's Gate spill til konsoll (Dark Alliance), men så vidt jeg har forstått så er disse noe ganske annet enn det du får servert her. Uten at jeg har spilt noen av Dark Alliance spillene, har jeg fått inntrykk av at disse på ingen måte kan måle seg med BG1 & 2, og at de i liten grad appellerer til spillere av de originale spillene.
Gromle Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Den pakken inneholder det du trenger. Om du vil ha mer i samme stil, så se etter Icewind Dale. Spesielt ID2 er verdt en gjennomspilling.
FourEyes Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Kjøp "Ultimate Dungeon & Dragons" Enig med Gnålern. Har selv kjøpt Ultimate Dungeons and Dragons og du får mye for pengene. klarer ikke/orker ikke finne link nå, men Ultimate D&D inneholder: Neverwinter Nights + 2 expansions Dragonshard Baldurs Gate 1 + expansion Baldurs Gate 2 + expansion Demon Stone Icewind Dale + expansion Icewind Dale 2 Temple of Elemental Evil
Tørriss Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Baldurs gate spillene til konsoll er det bare å holde seg unna. De kan ikke sammenlignes med PC versjonen av BG, ligner mer på Diablo enn et D&D spill. Så lenge du liker sjangeren er BG 1+2 + expansions det aller beste du kan få tak i
Tokse Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 (endret) Noen som vet hvor jeg kan kjøpe Baldur's Gate, både 1 og 2, med alle expansions? Finnes det noe std hvor jeg kan kjøpe ALLE spillene i én og samme pakke? Har hørt mye possitivt om dette spillet men siden jeg er 14, og spillet visstnok er ganske gammelt, har jeg aldri hatt sjangse til å spille det! Jeg bryr meg ikke om at grafikken er utgått (men hørt at man kan installere en mod som gir 1'ern like god grafikk som 2'ern, noen som vet noe mer?) og er veldig interessert i å skaffe meg disse spillene. EDIT: Fant en link: http://www.dvdhuset.no/servlet/dvdhuset.fi...ng?VareID=20340 og lurer på om dette er "Full pakke?" Har du spillt Neverwinter nights 1? Hvis nei, så ville jeg heller gått for det. Det er like billig omtrent nå, penere grafikk med kulere effekter, mye samme gode stilen i handling og scenarioer (også laget av Bioware), et fortsatt levende og ivrig online-miljø med bl.a. masse gode ekstra-kampanjer man kan spille gratis, random item-system (stort pluss synes jeg), og 3. ruleset D&D regler som har mer variasjon og innhold enn Baldurs gate-systemet, bl.a. med masse nye skills og feats man kan spesialisere seg i. Endret 13. juni 2008 av Tokse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå