Gå til innhold

MGS4: Tips & Triks


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

stealtcamo funket ikke helt perfelt på vanskeligste graden, men det er jo normalt.. MEN Va er den jævla pirat geværet til? Funker jo ikke en dritt jo!

 

Den skal visst aktivere en virvelvind 33,3% av gangene den blir avfyrt. Dette gjør at alle itemsene fiendene har på seg blir spredd rundt.

 

 

er ikke det åpenbart?

 

Ikke egentlig, ettersom Snake allerede har på seg en "stealth suit". Hadde du sagt optisk stealth suit hadde det kanskje blitt mer tydelig.

Det Snake har er på ingen måte stealth. Stealth vil si at man blir usynlig, dette gjør som du kanskje har fått med deg, ikke OctoCamo. Det blir da feil å påstå at en drakt som etterligner teksturen og fargen til et materielle, er en stealth drakt.

NothgaliC: Han har på seg octocamo, stor forskjell.

 

Det var da voldsomt så påståelige dere skulle være da. Jeg spurte om hva stealth drakten var, ikke noe mer. Det er inginting som tilsier at en drakt som gjør deg usynlig har mer med begrepet stealth å gjøre enn en drakt som forandrer farge etter omgivelsene.

 

Per i dag finnes det ingen stealth teknologi som gjør en helt usynlig, eller umulig å oppdage gjennom radar eller infrarøde sensorer. Allikevel kalles det stealth, no? På Balkan ble som du kanskje vet et F117 fly skutt ned av en SAM som var styrt av en gammel sovjetisk kortbølgeradar.

 

Beklager at dette blir offtopic.

 

Dictionary.com Unabridged (v 1.1) - Cite This Source - Share This

–noun 1. secret, clandestine, or surreptitious procedure.

2. a furtive departure or entrance.

3. Obsolete. a. an act of stealing; theft.

b. the thing stolen; booty.

 

4. (initial capital letter) Military. a U.S. Air Force project involving a range of technologies, with the purpose of developing aircraft that are difficult to detect by sight, sound, radar, and infrared energy.

–adjective 5. surreptitious; secret; not openly acknowledged: a stealth hiring of the competitor's CEO; the stealth issue of the presidential race.

 

[Origin: 1200–50; ME stelthe; cf. OE stælthing theft. See steal, -th1]

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det er nevnt før, og de fleste vet kanskje dette. Men, jeg tar det med likevel.

 

Kuler penetrer diverse materialer, basert på kaliber, vinkel og tykkelse.

 

For meg var dette en stor overraskelse, da jeg syns at for eksempel bokser virket veldig statisk, jeg forventet altså ikke at kulene penetrerte de.

Lenke til kommentar
trenger vel forsåvidt ikke å drepe så mange? bare bruke en del rations.

 

Hvis du skal få Big Boss masken skal man verken drepe fiender eller bruke recoverty items.

 

Jeg lurer på om gekkoer går under dreping av fiender. Noen som vet?

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar

Noen flere tips jeg plukka opp nå nylig:

 

Otacon's extra passwords:

 

Put these in instead of the code Otacon tells you to at Shadow Moses. You will get the Access Denied scene but afterwards you will get the bonus.

	[Effect]

14893 100,000 DP

78925 iPod song

13462 iPod song

 

 

Bonus Weapons:

 

 

 

-Bandana - Complete a single-player session without killing anyone (including bosses). You can do this on any difficulty

-Desert Eagle, Long Barrel - Earn the Fox emblem on a single-player session

-Digital Camera - In the Nomad vehicle during the mission intermission; you can unlock a special photo by picking up this item in stage 4 instead of earlier

-Patriot Future Assault Weapon - Earn the Big Boss emblem on a single-player session

-Race (Ricochet) Gun - Clear the single-player game once

-Scanning Plug S - Log more than 10 hours of Metal Gear Online play time on the same profile as your Metal Gear 4 game. You purchase this from Drebin

-Solar Gun - Collect the five statues (those of the four Battle Beauties and the Frog -Soldier/Haven - Troopers in stage 1) using non-lethal means on their respective idols

-Stealth Item - Complete a single-player session without instigating a single alert (caution is okay, but not alert). You can do this on any difficulty

-Thor 45-70 - Earn the Fox Hound emblem on a single-player session

-World War I Pistol - Earn the Hound emblem on a single-player session

 

Lenke til kommentar
Beklager at min post ikke var like on-topic og utfyllende som din.

 

Men siden man må ha det inn med teskje:

Overvinne 50 eller mer fiender ved hjelp av kniv (kills eller stuns).

Bruke CQC på fiender 50 eller mer ganger.

Bli oppdaget 25 ganger eller mindre.

 

Fett, den skal jeg ta denne gangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...