sxs Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Har lastet ned flight simulator x, og brente ut de to image filene på dvd. Men når jeg setter inn disk 1 skjer det ingenting. Heller ikke når jeg går inn på disken, finner setup.exe. Eneste som skjer er at cmd/ledetekst kommer opp i et halv sekund og forsvinner igjen. Trenger hjelp, fort. Sitter på en hybel med verken tv eller dataspill:S
ole_marius Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 flight gear er en veldig fin erstatning om du ikke for flysimulatoren din til å fungere. flight gear er en opencource spill som fritt kan modifiseres og lastes ned, en venn av meg ga opp spillet siden den var for avansert
Gjest member-97590 Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Det er ikkje lov å diskutere piratkopiering her på forumet. Kjøp spillet, feks her. Spillet er såpass bra med riktige addons at det er verdt å kjøpe.
Dotten Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Shiver me timbers, I zee pirates in ze horizon. Dette er en piratfri sone, Captain Jack Sparrow og hans likesinnede bes derfor opptre på ikke-pirataktige måter her på forumet. Tråden stenges
Anbefalte innlegg