Khredflog Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har ikke prøvd ut noe enda, men lurer bare på en sikker måte og reset statsene mine på Team Fortress 2. er det noen som kan hjelpe meg?
Khredflog Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Skrevet 11. juni 2008 Tviler på at det går. Hvorfor skulle ikke det gå? statsene må jo være lagret et sted...
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 ja. På Steam sine servere. Hvorfor skal du resette statsene forresten?
Khredflog Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Skrevet 11. juni 2008 ja. På Steam sine servere. Hvorfor skal du resette statsene forresten? Hehe, har litt strenge foreldre og det står jo hvor lenge du har spilt og sånt... En venn av meg brukte steam-accounten min litt og har spilt masse så jeg vil gjerne bare få vekk hvor mye han/jeg har spilt.
Xifi Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Eller du kan si til foreldrene dine at en venn av deg spilte
Alpakasso Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Eller bare innrømme at det er du som har spilt litt for mye? Trenger ikke legge skylla på vennene dine...
Khredflog Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Skrevet 12. juni 2008 Eller bare innrømme at det er du som har spilt litt for mye? Trenger ikke legge skylla på vennene dine... Jeg har ikke spilt mest, men det er ikke temaet i dette innlegget. Hvis ingen vet noen muligheter for og kunne reset statsene på TF2 så vær så snill og ikke post her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå