Anterialis Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 (endret) Det er kanskje noen her som husker hva det heter. Jeg har forsøkt litt på google, men vanskelig når man ikke vet navn eller noen ting... Dette er et spill jeg spilte for lenge siden, kanskje så lenge siden som 386, 486, win95? Jeg husker ikke helt, kan hende jeg bommer ille. Den beste pekepinnen jeg kan gi dere, er at "meningen" og "spillemåten" er kanskje så likt som "Enigmo" (mac spill), (Enigmo-trailer) muligens vanskelig å forstå... Dette er slik jeg husker det Spillet jeg leter etter var på en måte som et puslespill hvis dette kan kalles et puslespill. Du hadde en ball som startet ved begynnelsen av levelen, gjerne oppe i lufta, også er det din jobb å lede ballen ned til målet ved hjelp av forskjellige "ting". Dette kan være (om jeg husker riktig) spretterter (for å få ballen opp i lufta igjen, over hinder feks), plater, strikk ol. Du måtte liksom lage en bane med forskjellige smarte løsninger, slik at ballen kom seg (uten ekstra hjelp enn gravitasjonskraften og hjelpemidlene dine) til målet uten hjelp når den først er i gang. Før du starter spillet kan du som sagt legge ut hjelpemidler ol. Jeg husker dette spillet var veldig morro, men hadde helt glemt det før jeg spilte Enigmo (ja, har mac, men kjører vmWare så jeg har windows også) og kom på dette gamle spillet. Håper noen husker eller skjønner hvilket spill jeg snakker om =) På forhånd takk =) Endret 11. juni 2008 av w3p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå