Gå til innhold

Hvordan skalere flere bilder ned i samme slengen?


Anbefalte innlegg

Har vært på grillfest for ikke så lenge siden og jeg tok endel bilder. Disse bildene ble tatt med mitt Canon EOS 450D.. Men nå skal folk ha de bildene jeg tok, og det nytter ikke sende 250 MB over msn av opplagte grunner.

 

Er det noe program som man kan skalere ned alle bildene samtidig? Gidder ikke sitte og skalere ned ett og ett bilde, det tar for lang tid..

 

På forhånd takk :)

Endret av Ascubal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har vært på grillfest for ikke så lenge siden og jeg tok endel bilder. Disse bildene ble tatt med mitt Canon EOS 450D.. Men nå skal folk ha de bildene jeg tok, og det nytter ikke sende 250 MB over msn av opplagte grunner.

Er det noe program som man kan skalere ned alle bildene samtidig? Gidder ikke sitte og skalere ned ett og ett bilde, det tar for lang tid..

På forhånd takk :)

Når jeg sender i mail, gjør jeg det ofte fra Zoombrowser som følger med Canon, da kan du merke alle bildene du vil sende, høyreklikke og merke av "Send Images by E-mail", da bestemmer du greit størrelsen du vil ha der, hvis jeg skal sende direkte på mail, har jeg krysset av for E-mail, hvis jeg bruker funksjonen "legg ved" når jeg står i mail-programmet, legger jeg alle bildene i en "sendemappe", for så å "plukke de ut" derfra.

RandiA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...