Richard_S Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Hvorfor tror jeg han er Albaner? (Fra Albania altså)
AvidGamer Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 (endret) En feil som plager meg til vannvidd er at det er ikke klokke i spillet. Jeg må gå inn på kartet/options for å se den! Herregud! Enda teitere blir det når du får en mission som du får tid på deg å klare, men får ikke opp noe nedtellings eller klokke for det å kunne holde styr på! Særlg når du avtaler med folk får du alltid 1 time på deg...men ikke noe måte å passe på tiden med mindre du liker å trykke kartet på og av hele tiden. Alle andre GTA spillene hadde klokke, og det dukket alltid opp en nedteller dersom du hadde tidspress på deg...hvorfor droppet de det i denne? Endret 28. juni 2008 av AvidGamer
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 En feil som plager meg til vannvidd er at det er ikke klokke i spillet. Jeg må gå inn på kartet/options for å se den! Herregud! Enda teitere blir det når du får en mission som du får tid på deg å klare, men får ikke opp noe nedtellings eller klokke for det å kunne holde styr på! Særlg når du avtaler med folk får du alltid 1 time på deg...men ikke noe måte å passe på tiden med mindre du liker å trykke kartet på og av hele tiden. Alle andre GTA spillene hadde klokke, og det dukket alltid opp en nedteller dersom du hadde tidspress på deg...hvorfor droppet de det i denne? Klokke på mobilen
AvidGamer Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 (endret) Klokke på mobilen Jo, men er ikke like oversiktelig enn å ha en klokke i selve GUI. Har du forsøkt å kjøre missions med mobilen oppe? Du kan jo ikke bremse (grønn knapp), bare med nødbremsen (RT). Dersom de skulle lage det mer "sikkelig" burde de også fjernet penge oversikten og latt deg måtte se i lommeboken eller et minibank for å se saldo. Endret 28. juni 2008 av AvidGamer
vStyle Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Jeg er også bosnisk, kan du laste opp et lydklipp slik at jeg får høre? Forøvrig har ingen sagt at Niko er russisk, men balkansk, altså Bosnia/Serbia/Kroatia-området. Men han er knyttet med den russiske mafiaen. Det betyr vel ikke at han er russisk, selv om mange tror det. Østeuropeisk aksent må være russisk, eh.
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Klokke på mobilen Jo, men er ikke like oversiktelig enn å ha en klokke i selve GUI. Har du forsøkt å kjøre missions med mobilen oppe? Du kan jo ikke bremse (grønn knapp), bare med nødbremsen (RT). Dersom de skulle lage det mer "sikkelig" burde de også fjernet penge oversikten og latt deg måtte se i lommeboken eller et minibank for å se saldo. Bremser du med "A" knappen (xbox)?. trodde det var"LT"for brems jeg
svangstu Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Klokke på mobilen Jo, men er ikke like oversiktelig enn å ha en klokke i selve GUI. Har du forsøkt å kjøre missions med mobilen oppe? Du kan jo ikke bremse (grønn knapp), bare med nødbremsen (RT). Dersom de skulle lage det mer "sikkelig" burde de også fjernet penge oversikten og latt deg måtte se i lommeboken eller et minibank for å se saldo. Bremser du med "A" knappen (xbox)?. trodde det var"LT"for brems jeg Med standard controls er "A" håndbrekk, "RB" håndbrekk og "LT" vanlig brems. Et triks som foresten er utrolig nyttig er vis du går inn på camera modusen på mobilen mens du kjører vil du stanse brått. veldig nyttig vis du er på vei rett inn i en vegg e.l.
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Klokke på mobilen Jo, men er ikke like oversiktelig enn å ha en klokke i selve GUI. Har du forsøkt å kjøre missions med mobilen oppe? Du kan jo ikke bremse (grønn knapp), bare med nødbremsen (RT). Dersom de skulle lage det mer "sikkelig" burde de også fjernet penge oversikten og latt deg måtte se i lommeboken eller et minibank for å se saldo. Bremser du med "A" knappen (xbox)?. trodde det var"LT"for brems jeg Med standard controls er "A" håndbrekk, "RB" håndbrekk og "LT" vanlig brems. Et triks som foresten er utrolig nyttig er vis du går inn på camera modusen på mobilen mens du kjører vil du stanse brått. veldig nyttig vis du er på vei rett inn i en vegg e.l. A er brems + ruse motoren da?
Trollfjes Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 (endret) Jeg beklager på det sterkeste at jeg vell, rett og slett er en n00b word. Jeg er også bosnisk, kan du laste opp et lydklipp slik at jeg får høre? Forøvrig har ingen sagt at Niko er russisk, men balkansk, altså Bosnia/Serbia/Kroatia-området. Men han er knyttet med den russiske mafiaen. Det betyr vel ikke at han er russisk, selv om mange tror det. Østeuropeisk aksent må være russisk, eh. Hvorfor bry seg? Alle de nede der snakker jo likt uansett. (for meg) Endret 30. juni 2008 av WildWolF
vStyle Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Ja de snakker jo lik engelsk aksent, men hvorfor bry seg..? Trådstarter postet det da for faen ;|
h4dthecowran Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Så litt lenger oppe i tråden at det er diskusjon om hvorvidt han er fra Albania eller Serbia. Er det ikke et mission eller en event hvor Niko forbanner Albanerne? Vet ikke om dette følgende stemmer, men såvidt jeg vet er det slik at albanere hater serbere, og serbere hater albanere. Såklart gjelder ikke dette alle, men det gjør det iallefal på skolen jeg går på.
Hammarhaus Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Men den største feilen med spillet er at du ikke kan save når du vil. Ødelagt mye morro for meg. Neida.. Blir jo mere spennende da!
Konnis Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Men den største feilen med spillet er at du ikke kan save når du vil. Ødelagt mye morro for meg. Ja, det suger kraftig..
Essem Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Er det ikke et mission eller en event hvor Niko forbanner Albanerne? Vet ikke om dette følgende stemmer, men såvidt jeg vet er det slik at albanere hater serbere, og serbere hater albanere. Såklart gjelder ikke dette alle, men det gjør det iallefal på skolen jeg går på. "You forgot this, you albanian pricks!" -Roman Bellic
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå