EinarEriksen Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Nå skal du få bedre bredbåndsdekning, spesielt på havet. Les mer
Sigmund_Freud Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 (endret) Jeg ser ice.nets USB-modem er et monster med lagringsminne, inngang for ekstern antenne, lysindikator osv., og helst skal monteres på PC-skjermen. Jeg antar at mye av størrelsen også skyldes en stor, god antenne. Om man derimot ikke skulle gå for optimal, men minst mulig; er det fysisk mulig å laget et microSDIO-kort med CDMA-antenne? Man har jo microSD-kort med WLAN og 12GB minne, men kan en (sannsynligvis dårlig) CMDA-antenne være så liten? Endret 9. juni 2008 av Sigmund_Freud
mateogold Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Jeg ser ice.nets USB-modem er et monster med lagringsminne, inngang for ekstern antenne, lysindikator osv., og helst skal monteres på PC-skjermen. Jeg antar at mye av størrelsen også skyldes en stor, god antenne. Om man derimot ikke skulle gå for optimal, men minst mulig; er det fysisk mulig å laget et microSDIO-kort med CDMA-antenne? Man har jo microSD-kort med WLAN og 12GB minne, men kan en (sannsynligvis dårlig) CMDA-antenne være så liten? Tror du sikter til deres første USB modem som var temmelig stort. Det nye er bitte lite, mindre en mitt Telenor Modem (ICON 7.2 EL)
Sigmund_Freud Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Det nye er bitte lite, mindre en mitt Telenor Modem (ICON 7.2 EL)Var bare ett USB-modem på ice.nets nettbutikk. Har du et bilde og målene av det nye? Og tror du kan bli microSD-lite?
FJERNET111 Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 (endret) glem det, leste feil Endret 10. juni 2008 av SBS
Anbefalte innlegg