Gå til innhold

AoC: Får ikke til å launche det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Fikk ironisk nok en trojaner med på kjøpet her om dagen når jeg lasta ned et antivirusprogram, så måtte formatere den 5 dager gamle pcn.

Har fått installa alt som trengs av drivere nå (tror jeg), og endelig aoc. Problemet er som følger. Når jeg skal starte aoc, popper det opp en lite slags cmd svart vindu som det scroller matrixlignende tekst nedover i full fart, før det gir seg, og det kommer opp et "report bug" vindu fra aoc.

Hva gjør jeg? :S

Takk på forhånd for alle svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har du prøvd å kjøre aoc som administrator? Jeg hadde noe som kan høres ut som samme problem som jeg hadde på en brukerkonto som ikke har administratorrettigheter, men det fungerte da jeg høyreklikket og valgte "Kjør som admin"..

edit: typos

Endret av Wumpus
Skrevet

Funker fortsatt ikke..

Dette kommer opp i bugreport vinduet.

operator>> + 0x5A1D1

Symbol not found. (0)

Symbol not found. (0)

Symbol not found. (0)

Symbol not found. (0)

Symbol not found. (0)

Symbol not found. (0)

operator>> + 0x77D57

BaseThreadInitThunk + 0x12

LdrInitializeThunk + 0x4D

Jeg kan velge continue, men da kommer ikke patchvinduet opp, men den går rett til launch av noe som ser ut som en gammel versjon av spillet (loginscreen med annen bakgrunn enn vanlig).

Jeg vet at en patch må lastes ned liksom, så rart at ikke det vinduet åpnes..

Skrevet

ser nå når jeg alt-tabber at det står noe at programmet heter age of conan beta greier. Hva faen? :p Installerte det jo fra cd i sted:P

er det reinstall som er tingen eller?

ser ut som om du rett å slett starter feil .exe fil, skal iallefall starte opp ConanPatcher.exe

:p det var nok det ja. Klapper for meg selv, det fungerer nå.. :)

Skrevet

ser nå når jeg alt-tabber at det står noe at programmet heter age of conan beta greier. Hva faen? tongue.gif Installerte det jo fra cd i sted:P

Haha det ER beta, de bare laget en ny .exe fil og shippet spillet :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...