Gå til innhold

BK: En glad jente i sola


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

litt mere luft forran enn bak er noe jeg savner, kan også gjøre en ting jeg har begynt å gjøre på portretterfor at øynene skal bli lysere.

 

Lag et curves layer, lys det opp til øynene blir fine, Fokuser kun på øynene, det blir utbrent andre steder. Trykk OK og invert feltet, mal med en hvit børste og ha flowen på 8% og mal over øynene. Dette lærte jeg av en tutorial Deetee på forumet har på hjemmesiden sin.

Lenke til kommentar
Lag et curves layer, lys det opp til øynene blir fine, Fokuser kun på øynene, det blir utbrent andre steder. Trykk OK og invert feltet, mal med en hvit børste og ha flowen på 8% og mal over øynene. Dette lærte jeg av en tutorial Deetee på forumet har på hjemmesiden sin.

 

OT: Skjønte ikke denne guiden din i det hele tatt.

 

Tilbake til topic. Enig i det som allerede er blitt sagt ang luft forran. Fint bilde, og kutte hode i høyden betyr ingenting. Annet enn det syns jeg du har fått fargene fint til, men en anelse for mye med rødt.

Lenke til kommentar
Hadde blitt bedre om det hadde vært mere luft til høyre. Jeg ville ikke ha det så kvadratisk men hadde måttet kappe enda mere i topp og bunn, det ville jeg ikke.

 

 

Jeg så du prøvde det først, men du var kjapp med å endre den. Good call :)

Har selv prøvd å croppe litt, og det var merkelig nok langt vanskeligere enn jeg trodde. Går ut i fra at det ikke var så lett pga, som du sier, det skulle vært enda litt mer luft på høyre siden.

Lenke til kommentar

Liker bildet på grunn av blikket, fargene som går igjen, sommerstemningen og at hele bildet kun dreier seg om denne jenta som nettopp har spist is.

 

Her kommer enda et velmenende forslag til cropping. Håper du ikke synes vi ødelegger hele bildet ditt ved å kutte det i hytt og vær! Har tatt litt mindre av venstre side enn Zettec, men såpass mye at høyre side er størst, og bittelitt av toppen.

 

(Fargene har gått helt skeis, de har jeg ikke ønsket å endre)

 

Bare å overse det her hvis du ser deg ferdig med bildet. For meg var det en hyggelig kvelds-syssel :)

 

 

b383025bbq9.jpg

b383025bbq9.9b9949d230.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...