Gå til innhold

Gammel Steam account og spill på den..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde for mange år siden (4 år ++) en Steam account, for 4 år siden lagde jeg meg en ny og har brukt denne helt siden...

I løpet av de 4 årene har jeg fått 2 e-mails om "forgotten password retrevial". Den første overså jeg, og den andre som kom i dag fanget oppmerksomheten min...

Jeg logget meg så inn på den gamle accounten for å finne en overaskelse...

Eneste spillet jeg hadde på den gamle accounten var

Counter-Strike

Condition Zero

Condition Zero Deleted Scenes

Når jeg logger meg inn nå så har jeg følgende spill liste

Counter-Strike

Condition Zero

Condition Zero Deleted Scenes

Half Life 2

Half Life 2: Episode 1

Half Life 2: Episode 2

Counter Strike: Source

Portal

Team Fortress 2

Hvordan er dette mulig? Har noen brukt accounten når jeg har vært "borte" eller har valve gitt disse til meg som gaver?

Noen som har opplevd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kven gir eigentleg gift i første omgang? :p

Ser ut til at nokon har hacka kontoen din for å kunne spele CS, for så å kjøpt spel og lagt inn på den kontoen i etterkant.

Skrevet
Kven gir eigentleg gift i første omgang? :p

Ser ut til at nokon har hacka kontoen din for å kunne spele CS, for så å kjøpt spel og lagt inn på den kontoen i etterkant.

høres ut som det mest logiske hittil

Skrevet

skikkelig glupt å kjøpe spill til en hacka account da... når eieren finner ut detta så kan han jo bytte passordet eller noe så har han plutselig masse fått spill :p

Skrevet

Nei.

Lag ny mail, med nytt passord/hemmeleg spørsmål, skift mail steamaccounten er knytt opp i mot og dermed bytt passord/hemmeleg spørsmål på kontoen.

Skrevet

går ikke ann å føre over de spillene jeg nå har på den gamle accounten over til min nye da? så kan jeg gi bort de jeg har dobbelt av i gift...

Ser for meg at om dette går så er det vel ikke enkelt gjort, men er det mulig liksom..

Begge accountene har jo samme mailadresse, tror du Valve er villig til å gjøre noe slikt da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...