Gå til innhold

Kommentarer til web-design?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden var fin den, bortsett fra:

 

Linkene dine har defaulte farger, hva med å endre dem til noen som passer med resten av siden, for eksempel en orange på linker man ikke har trykket på og en mørk orange på de linken man har trykket på...

 

Et av bildene er et tofargebilde, mens resten er vanlige fargbilder. Skal det være slik?

Lenke til kommentar

likte den siden her jeg, men man skal vel alltids pirke litt: finn en annen farge på linkene dine, jeg gikk inn på AIML siden og nederst der står det: "Last ned Serenity" men jeg finner ingen link til å laste ned fra(fikk faktisk ganske lyst til å laste det ned, er litt interessert i lære om AIML). på flere av sidene er bildet på høyre side en link til en url som ikke finnes,

Lenke til kommentar

Hei,

Siden var bra den, fant meg selv snakkende med bot'en din ;) Hyggelig det, og ikke minst interessant. Men for å svare litt på det du spurte om:

 

-Logoen er for stor - og for smal.. burde også vært venstre-justert. Synes

nok den kunne vært halvparten så høy og noe bredere.

 

-Fargevalget er ok med unntak av den der gul-oransje

 

-Teksten er passe stor!

 

-Navigasjonen fungerer bra

 

-Savner en annen måte å kontakte deg på (mailto: er ikke alltid aktuelt)

 

-Kunne godt tenkt meg at du endret lenke-fargene (nå bruker du default, som er greit, men jeg liker ikke den visited-link fargen...)

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldinger! :smile:

 

Dere kommer med mange poeng her som jeg skal ta tak i.

 

- Logoen skal fikses på, skal bli lavere og bredere. (Er forresten bilde av en liten del av kretskortene jeg jobber med til INMARSAT satellittene :D )

 

- Farger på linker må jeg nok forandre litt på, ja.

 

- Det er en del sider som jeg ikke har begynt på innholdet en gang. Det kommer etterhvert. Det gjelder også nedlasting av AIML og OS'et mitt. (Vel OS'et virker nå, men skal legge opp en link til en bootloader man også trenger)

 

- Serenity skal også få en 'facelift'. Den enkle siden man prater med henne på er nå ganske kjedelig. Kommer farger og bilde av henne snart.

 

Ellers er det bare å komme med mere forslag! Keep up the good work! :woot:

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke skriften er for liten, er selv tillhenger av ikke alt for stor skrift. :)

Det du imidlertidig kan gjøre for å tillfredstille en større målgruppe, og å gi større brukervennlighet er å sette str. på tekst til "em" i stedenfor "px" eller "pt".

Da vil teksten være justerbar.

(dvs. hvis bruker går på view->Text Size-> i browser vinduet,

kan han selv velge str. han vil se teksten i siten i )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...