Datass Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Hallo =] Jeg har en dedicated server med amxx. Jeg hadde den på hver eneste dag.. og hadde 2000 spillere innom på kort tid.. Alt var bra og hadde ingen problemer, men en dag kunne ingen spillere joine serveren lenger. Hvorfor ikke? Jeg har ikke byttet router eller gjort noen endringer med nettet som jeg vet om. Har dette skjedd med noen andre? noen som kanskje vet hva som er gale? takker for alle svar.
Datass Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Skrevet 7. juni 2008 Hvilken feilmelding får de da? Ingen feilmelding.. de finner den ikke på nett..
Jooakim Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 linux eller windows? Sjekk i serverconsole/screen om du blir tilkoblet master server, eller om det står noe rart der.
Datass Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Skrevet 8. juni 2008 linux eller windows? Sjekk i serverconsole/screen om du blir tilkoblet master server, eller om det står noe rart der. Windows. det står: Could not establish connection to Steam servers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå