slektning Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Har akuratt mottat pcen fra komplett. Har dessverre STOOOOORE problemer med å kjøre AOC selv på laveste hastighet! Har innstallert nye drivere, men det hjalp null Har maila support hos komplett men der var det ikke noe svar å få. På vista så står grafikkytelsen målt til 3,7 med 4,0 som minimums krav til AOC ! Sjekka kontrollpanel og der står det at enheten funker som den skal med null konflikter HELP!!!!!
Theoneask Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 (endret) Windows Vista? Laste ned alle oppdateringer? Gå start, søk etter windows update, og start programmet som du finner der. Lat den køyre seg ferdig. Vil ta ei stund. Du er sikker på at du har lagt inn alle drivarane? Endret 6. juni 2008 av TheOneAsk
slektning Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Skrevet 6. juni 2008 Fant det ut Fehuene hadde glemt å sette inn begge strømkablene til skjermkortet
Oeseth Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 har tenkt på bestille denne komplett conan gamer edition selv, hvor lang tid tok det før du fikk den?
loathsome Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Fant det ut Fehuene hadde glemt å sette inn begge strømkablene til skjermkortet Hahah, den er lei. Flott du fikk løst det!
Monsoon Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 (endret) Fehuene hadde glemt å sette inn begge strømkablene til skjermkortet Hadde den to strømkabler fordi det var et gx2 kort, eller har alle to? Endret 6. juni 2008 av Aran
hinduuu Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 fortell oss hvordan den flyter i aoc a;) gjerne med bilder av hvordan det ser ut på high. HAr selv bestilt PC-en, blir gærn av og vente men faen som jeg gleder meg.
Frohman Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Kjøpte PC-en min fra pakka, men konfigurerte selv, så min blir bedre. =D
Oeseth Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Kjøpte PC-en min fra pakka, men konfigurerte selv, så min blir bedre. =D Hva endret du på når du konfiguerte selv? bytta selv ut hardisken med en Samsung SpinPoint T166 500GB SATA2 16MB 7200RPM også droppa jeg ekstra lydkort:P OS har jeg allerede så fikk pcen mye billigere;)
Drunk_Panda Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Selv har jeg en smule bedre pc enn den her; specs i signatur Kan ikke si jeg er kjempefornøyd med ytelsen, det crasher minimum 1 gang på 10 min. FPS med alt på high uten AA og Bloom er rundt 50. Er utrolig hvor mye problemer 790i HK bringer med seg.. Kjører 32-bit vista, får ikke innstallert 64-bit før jeg får BSOD Imponert av at Komplett glemte å sette i den andre strømkabelen...
Digidice Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 (endret) Selv har jeg en smule bedre pc enn den her; specs i signatur Kan ikke si jeg er kjempefornøyd med ytelsen, det crasher minimum 1 gang på 10 min. FPS med alt på high uten AA og Bloom er rundt 50. Er utrolig hvor mye problemer 790i HK bringer med seg.. Kjører 32-bit vista, får ikke innstallert 64-bit før jeg får BSOD Imponert av at Komplett glemte å sette i den andre strømkabelen... er du ikke sikker på at det er overklokkinga di som lager problemer da, BSOD med og starte vista instalasjon ? skal ver mye gale med dataen før det skjer så tror heller du må skru av overklokkinga mens du legger in windows og spiller. Edit: Ser også du har 4gb med ram, det er vel ikke heller det beste og kjøre vista 32 med. Når jeg kjørte xp med 4gb så tulla det skikkeligt hos meg og intil jeg fant en funksjon i biosen som gjor at det viste 2.6 gb under opptellinga i startup. Endret 9. juni 2008 av Digidice
Drunk_Panda Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 har prøvd uklokket også, 4GB har lite å si. Jeg får ingen blåskjermer i 32bit selv med 4gb...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå