Gå til innhold

Søker medlemm til cs-klan


Anbefalte innlegg

Hei alle intereserte!Vi er 3 gutter på 16 år som har hatt en klan i halvannet år...vi var fire, men så flyttet han ene, derfor søker vi nå et nytt medlemm...Vi er veldig gode, og vi ligger bestandig på topp av statistikken!Send meg en mail hvis du er interessert!Fint hvis du bor i telemark! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var dette jeg trodde. D viser bare at du verken er verdig nok eller kvalifisert til å være medlem i vår klan. Jeg ville først få svar, og deretter legge ut adressen, jeg er ikke helt lol i hodet heller, bare taktisk tenker... :lol:

 

Er du dum ? Ja, faktisk.

 

Du skrev "Om du er intresert, skriv meg en mail" .

 

Så du er dum ja.

 

Dessuten så reklamerer en ikke for en clan med "Vi ligger stadig øverst på statistikken". Om en skal vite om en clan er god, så forteller en gjerne om CB-rank, hvem dere har spilt mot osv.

 

Bare et tips. Du burde forresten vurdere å få en medlem til slik at dere blir 5, noe enhver _respektiv_ clan har.

Med mindre dere er 2on2 clan.

 

Men jeg tipper dere spiller bare public. Da teller det vel egenlitg ikke som clan.

 

Just some words of wisdom.

Lenke til kommentar
Det var dette jeg trodde. D viser bare at du verken er verdig nok eller kvalifisert til å være medlem i vår klan. Jeg ville først få svar, og deretter legge ut adressen, jeg er ikke helt lol i hodet heller, bare taktisk tenker...  :lol:

De snakker om mail-adressen din. MAIL-adressen din! Vil du ha svar på elektrisk post må du faktisk legge ut den. :wink:

Lenke til kommentar
Det var dette jeg trodde. D viser bare at du verken er verdig nok eller kvalifisert til å være medlem i vår klan. Jeg ville først få svar, og deretter legge ut adressen, jeg er ikke helt lol i hodet heller, bare taktisk tenker...  :lol:

De snakker om mail-adressen din. MAIL-adressen din! Vil du ha svar på elektrisk post må du faktisk legge ut den. :wink:

 

Ikke for å klage, kjære Tåa, men jeg tror han visste det fra før, han ville brae ha noen tilbakemeldinger på forumet først. At det er helt bak mål, det kan jeg være enig i, men det er en annen sak!

 

med vennlig hilsen ZeZar_The (WW)

 

www.wwclan.tk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...