Gå til innhold

Noen som vet noe om Tele2's "Telenor-garanti"


Anbefalte innlegg

Hei, ble oppringt av en selger fra Tele2, som straks jeg sa at jeg hadde Telenor ble kjempeglad. Han kunne nemlig opplyse om at Tele2 har en "Telenor-garanti" som tilsa at hvis jeg skifta idag til Tele2 og fikk høyere regninger, så ville Tele2 stryke denne regninga fra meg.

 

Dette synes jeg hørtes litt for flott ut, og spurte om vilkårene for dette, men han ville ikke gå mer inn på dette og pøste ut om Champion og Snakkis og en fantastisk familieløsning, og hver gang jeg spurte om denne garantien, mer eller mindre, hoppet han over spørsmålet, så noen som kan noe om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Edit: Fjernet post .. så nå at det var vist bare fast telefoni de hadde prisgaranti på. ;)

 

 

Tele2 er prisutfordreren i det norske telemarkedet, og skal alltid tilby sine kunder enkle og billige produkter. Dette garanterer vi våre kunder gjennom våre prisgarantier. Som kunde hos Tele2 skal du føle deg trygg på at du velger riktig leverandør og at det også alltid vil lønne seg i fremtiden.

 

Forutsetninger for Tele2s Prisgarantier:

Tele2s prisgarantier bruker de samme forutsetningene, forenklingene og standard ringemønster som Post- og teletilsynets hjemmeside www.telepriser.no.

 

Tele2s Prisgaranti for Hjemmetelefoni (Fasttelefoni og Bredbåndstelefoni)

 

Vi kan garantere et abonnement for privatpersoner som er billigere enn tilsvarende abonnement hos Telenor.

 

* Rabatter og kampanjetilbud er ikke tatt med.

* Eventuelle tilleggsavgifter som f.eks etablering og fakturagebyr er ikke med i beregningen.

* Gjelder ikke tilleggstjenester som for eksempel personsvar, viderekobling og andre engangskostnader

Les mer på http://www.tele2.no/privat/hjemmetelefoni/prisgaranti/

 

Endret av Dain Bramaged
Lenke til kommentar
Virker som de kan gjemme seg mye bak den "Like forutsettninger".

Er skeptisk til slikt selv!

 

"Like forutsettninger" betyr ganske enkelt at Tele2 ikke garanterer at du får billigere regning om du bytter fra Telenor til Tele2, men også bytter fra å ringe 3 timer pr. dag til bestemor på toten til din nye venn i Malaysia.

 

Garantien er i klartekst at du skal betale mindre for å ringe likt, men siden det er så mange forskjellige måter å bruke tlf. på så måles dette utifra standard oppsettet til Post- og teletilsynet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...