Gå til innhold

Skurring på touch? og lyd


Anbefalte innlegg

Har spurt litt om lydkvalitet før. Og ettersom jeg verken har dårlig hørsel eller at det er noe galt med mine øreplugger, så må jeg spørre igjen.

Er det noen andre som har hatt litt problemer med lyden på ipod touch?

Skjønte at det kanskje var en lydsperre på spilleren. Er det slik, med spillerne fra USA også?

 

Kan skurring på enkelt bass av og til, komme på grunn av noe feil med spilleren?

 

Håper dette ikke er dumme spørsmål...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Skrøpelig lydkvalitet.............

Tror det er litt for bastant slutning!

Kvalitet kan diskuteres, men har ingen tro på at det er årsaken.

Er ingen guru, men kan ikke tenke meg at alle de i verden som har kjøpt Ipod er så dumme!

 

Vel, av de 10+ spillerne jeg har er det ingen av dem som har dårligere lyd, så...

Lenke til kommentar

Jeg har også lagt merke til skurring på touchen, men det var i de lysere tonene. Men jeg tror kanskje det hadde mer å gjøre med ørepluggene/kvaliteten på sangene.

Men det som er rart er at det bare skjer når jeg stiller inn equalizeren på andre ting enn default. På default er lyden fin

Endret av GW
Lenke til kommentar

Selvsagt er lyden finest uten equalizer, det er satans verktøy for å ødelegge et lydbilde - eller for å prøve å gjøre et lydbilde *greit* om man bruker elendige hodetelefoner med spilleren.

Jeg har hørt en del med mine Pioneer SE-MJ3-hodetelefoner (499,- ikke noe kjempedyrt), og lyden er helt grei. Ingen skurring eller "feil" i lydbildet som jeg kan klage stort på.

 

Cap Ødis: iPod Touch sin lydkvalitet er nok en del dårligere enn det den burde ha vært ja, men om den skurrer noe vesentlig så er det noe annet som er galt. F.eks. er det å bytte ut stock-øreproppene en relativt god idé.

Endret av THROBiX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...