Neshaug Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Guild på RP-PvE serveren Hyrkania. Krav, kort oppsumert: Du er over 20 år, sosial og liker å gi mer enn du får. Er du forsatt med? Detaljerte krav finner du på vårt forum. Endret 12. juni 2008 av Neshaug Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Vi har skiftet domene i dag, www.nordhall.net Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Jeg kunne vært interessert for jeg er så lei av på bli angrepet uten noen grunn på Aquilonia (RP) serveren omtrent hver gang jeg møter noen andre utenfor byen. Dessverre så virket ikke den siste linken du la frem. Men jeg er 32 år, gammel rollespiller og muligens interessert i å være med. EDIT: Linken virket når jeg prøvde den på nytt. Endret 8. juni 2008 av RogueAlien Lenke til kommentar
SirTommy Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Kan du si litt mer om guilden deres? Kun norsk? Hva med alderen på dere som er der? Lenke til kommentar
binko Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 På hvilket grunnlag legger du aldersgrensen 20 år? Og hvordan vil du dokumentere dette, for eksempel? Hvordan blir oppfølgingen fra deres side om at det er oppførsel, og ikke alder som teller? Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg kunne vært interessert... Høres flott ut. Kan du si litt mer om guilden deres?Kun norsk? Hva med alderen på dere som er der? Skandinavisk, vi er alle mellom 20 og 50 år, foruten ett unntak. Mer info finner du på siden. På hvilket grunnlag legger du aldersgrensen 20 år? Og hvordan vil du dokumentere dette, for eksempel? Hvordan blir oppfølgingen fra deres side om at det er oppførsel, og ikke alder som teller? Grunnen er at det passer guilden best. Vi har hatt erfaringer med yngre medlemmer tidligere og de fleste passer ikke inn da spillestilen til guilden påvirkes av spillerbasen. F.eks "events" tilpasses med tanke på medlemmer som har familie. De som er yngre enn 20 men likevel blir tatt opp på prøvetid blir evaluert i den måneden de er på prøvdetid. Lenke til kommentar
binko Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg skjønner. Høres flott ut, men er nok ikke interessert på nåværende tidspunkt. Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Sist søndag ble det tre nye bygninger. Denne uka har det blitt innført skatt. Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 hmm.. spilte dere på Ymir før? Eller er det en guild med akkurat samme navn der?? Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Fett navn dere har da! Går under Einherjar på Battlescar :!: Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Fett navn dere har da!Går under Einherjar på Battlescar :!: Joda, fett er det Men, jeg syns det er litt forvirrende med så mange guilder med samme navn Er dere de samme som har denne guilden på Ymir? Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Nei vi er ikke samme guild Vi er de eneste som heter "Nordhall Einherjar" mener jeg. Mor'di har jo også en underseksjon som heter Einherjar. Sist jeg leste om de hvertfall. Navnet var mer utbredt enn vi først trodde. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=101 Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Uff da, kan noen flytte tråden? Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 jeg mente nicket mitt er Einherjar Jeg er med i guildet Eureka.. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 7 nye bygninger, samt tårn og vegger rundt gate. De som har vært medlem i en måned har fått oppgradert sin rang. Kommer til å skrive en bedre oppsummering av guilden i første post i uka som kommer. Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Vi er nå ferdige med tier 1 i byen og har startet bygging av mur samt oppsparing til tier 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå