Rescue me Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Ville bare tipse dere her på forumet at Nokia N82 koster kun 3295 kroner hos Komplett denne uken. Dere finner tilbudet her .
boratsmom Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 (endret) hvor lenge har du jobbet for Komplett? Endret 10. juni 2008 av boratsmom
Rescue me Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Skrevet 10. juni 2008 hvor lenge har du jobbet for Komplett? Aldri gjort det. Er kun 16 år og tror ikke de tar inn 16 åringer .
havfal Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 boratsmom: Hæ? KnewtFan: Det finnes en egen stickytråd der man kan poste mobiltilbud.
Rescue me Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Skrevet 11. juni 2008 boratsmom: Hæ? KnewtFan: Det finnes en egen stickytråd der man kan poste mobiltilbud. Vet det, så det faktisk 5 minutter etter at jeg postet denne tråden. Tilbudet er uansett over så denne tråden kan vel egentlig bare lukkes .
Lionel_Luthor Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 boratsmom: Hæ? KnewtFan: Det finnes en egen stickytråd der man kan poste mobiltilbud. Vet det, så det faktisk 5 minutter etter at jeg postet denne tråden. Tilbudet er uansett over så denne tråden kan vel egentlig bare lukkes . jaja.. men uansett.. så syntes jeg der er bra at det blir postet slikt tilbud i ny og ne.. Litt greit og få med seg.. jeg er ikke innom så mange nettbutikker daglig!
havfal Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 jaja.. men uansett.. så syntes jeg der er bra at det blir postet slikt tilbud i ny og ne.. Litt greit og få med seg.. jeg er ikke innom så mange nettbutikker daglig! Nettopp derfor vi har den tråden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå