benjagamer Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Jeg har tenkt og begynne å spille lotr og jeg så på hjemmesiden at du kunne betale livstid betaling på 200dollar for å spille, tror dere dette vil lønne seg
Zandreu Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Det spørs vel litt hvor lenge du skal spille, og hvor mye det koster i måneden. Hvor mye koster det i måneden?
Codeboss Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Det spørs vel litt hvor lenge du skal spille, og hvor mye det koster i måneden. Hvor mye koster det i måneden? Ca 100 kr +/-.
vikingkylling Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Jeg anbefaler at du prøver en gratis Trial-versjon først og se om du liker det.
Autokrator Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 (endret) Personlig synes jeg i alle fall det er fantastisk med lifetime. Jeg vil bare nevne (som jeg ofte gjør) at du må passe på at du kjøper den europeiske versjonen fra Codemasters, http://lotro-europe.com , og leser det som står på siden dems. Dette fordi de ofte har andre priser og tilbud enn Turbine, http://lotro.com . Endret 6. juni 2008 av Autokrator
Ninjahamster Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 (endret) Take advantage of our Lifetime Subscription offer for The Lord of the Rings Online and get 10% off the usual price of £149.99 / €219.99 and never pay a monthly fee again! Or choose a multi-month plan (three and six month subscriptions) and lock yourself into a monthly price of £6.99 / €8.86. Visit COG Accounts to get involved. Konklusjon: Hvis du skal spille over 19,2 måneder lønner det seg med livstidsbetaling. Hvis ikke velg det andre alternativet. 3 eller 6 måneder av gangen. Endret 24. juni 2008 av Ninjahamster
Crowley_ Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Nå er min trial over, og nå står det "expired" på den når jeg logger inn.. Men det står også en subscription-greie der, som det står er aktiv. My LOTRO Subscription 06/13/2... står det Hva betyr det? Vil ha svar litt fort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå