Gå til innhold

Hvordan få tak i cd key på installerte spill?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har nylig fått høre om blizzard sin open store greier at du kan registrere cd-keyen din der for å registrere at du har kjøpt spillet og du er eier. og at du kan laste ned spillet via deres nettsider og slikt om du skulle ønske det.

 

tingen er at jeg har WC3 og WC3 TFT installert, med gyldig cd key som jeg eier. men finner ikke boksen, så jeg har ikke cd'keyene lengre.

 

det jeg lurer på er om det er noen måte å finne ut av det uten å måtte finne fram boksen igjen?

 

har formatert tidligere, og installerte spillet med en venn sin cd-key, deretter kopierte jeg spillet mitt over der, og dermed kunne begge spille. så cd'keyen ligger vel da i selve spill mappen, og ikke i registeret, eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

letet rundt på google en liten stund, og fant etterhvert et program jeg ville prøve meg på. søkte igjennom med virus scan osv, og tok visse forhåndsregler.

 

Og det viste seg å fungere perfekt!

 

har fått all den info jeg trenger, og det var ikke noe problem!

Lenke til kommentar
Hei!

 

letet rundt på google en liten stund, og fant etterhvert et program jeg ville prøve meg på. søkte igjennom med virus scan osv, og tok visse forhåndsregler.

 

Og det viste seg å fungere perfekt!

 

har fått all den info jeg trenger, og det var ikke noe problem!

oh

link til programmet?

mistet mine selv til wc3 :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...