Gå til innhold

All that jazz! Bob Parent shoots the stars.


Anbefalte innlegg

Jeg plukket opp en tråd med en link til

videoen. Fabelaktig måte å ta bilder på for å være fra den tiden. Han måtte bruke stort format for å kunne presse filmen så mye. Mange blå toner i hans bilder.

 

Lurer på om det er en ung Nina Simone vi får se et stykke inni videoen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja herlige bilder, uten tvil!

 

Rent tekniskt, ser det ut som ordinær 35mm Tri-X presset et steg eller to, har du helt glemt at 35mm kan være temmlig så bra brukt riktig PM? ;)

Å nei da, Amund. Jeg brukte utelukkende Tri-X på 800 eller 1600 da jeg tok konsertbilder til artiklene/anmeldelsene mine på åttitallet. Det kjekke var de kraftige kontrastene etter pressing, som automatisk ryddet opp i bakgrunnen. Det var gøyalt blodslit, men etterhvert kan man ende opp som anemisk av alt blodtapet :roll:

 

Rart at ingen andre har funnet filmen om Parent interessant :hmm:

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Rart at ingen andre har funnet filmen om Parent interessant
Jeg syntes det var meget interessant men jeg la ikke merke til tråden før nå. Tittelen ble blokkert av mitt mentale spamfilter.

Liker du ikke jazz, eller trodde du jeg hadde lagt ut en piratkopi av den gamle Hollywood-filmen "All that jazz"?

Lenke til kommentar
Liker du ikke jazz, eller trodde du jeg hadde lagt ut en piratkopi av den gamle Hollywood-filmen "All that jazz"?
Jeg tenkte ikke på musikk men på "All that jazz" som en klisje, dermed gikk det i utforbakker fra der. Når jeg så at det var du som hadde laget tråden så gikk det opp for meg at det nok var en feiltolkning.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...