Gå til innhold

Problem med lydfil i Powerpoint 07


Anbefalte innlegg

Hei!

Korleis kan eg sette inn ei lydfil i powerpoint 07? Det er ei avi fil på rundt 30 sek som skal inn. Kva slags lydfil er eg nødt å bruke for å få ei lydfil inn i powerpoint? Her er feilmelding og litt om ei lita fil eg tenkte eg skulle ha innpå:

xcfvfsd.jpg

 

Dårleg bilete :hrm: Det som står er: Powerpoint cannot insert a sound from the selected file. Verify that the path and file format are correct, and then try again. På det nedste bilete står det kva slags filtype det er. Der står det "Winamp Media File"

 

- Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En AVI-fil er en video-fil, ikke en lydfil.

Er usikker på kva slags fil det er. Det står, som du (kanskje) kan sjå på biletet at det er winamp media file, om det har noko betyding. Men uansett. korleis gjer eg slik at eg får opna den i powerpoint?

Lenke til kommentar

Jeg tror at Powerpoint bare godtar WAV-filer. Hvis du ikke kan se hva slags "etternavn" filene har, kan du gjøre følgende:

Velg Min datamaskin>Verktøy>Mappealternativer. Klikk så på fanekortet "Vis" og ta bort haken ved " Skjul filetternavn for kjente filtyper", så skal du finne ut om filtyper.

Lenke til kommentar
Jeg tror at Powerpoint bare godtar WAV-filer. Hvis du ikke kan se hva slags "etternavn" filene har, kan du gjøre følgende:

Velg Min datamaskin>Verktøy>Mappealternativer. Klikk så på fanekortet "Vis" og ta bort haken ved " Skjul filetternavn for kjente filtyper", så skal du finne ut om filtyper.

 

Takk for hjelpa! No fant eg ut at det var av typen .ogg fil. Korleis kan eg gjere den om til WAV isåfall? Visst det går.

 

Edit: Ja! Endeleg! :) For ein lettelse. Då slepp eg utsette framsyninga endå meir. Takk for hjelpa! :new_woot:

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...