Gå til innhold

Angående Age of Conan

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, kjøpte AoC for noen dager siden. jeg har en grei bærbar pc som fynker bra, men når jeg skulle spille AoC så begynte det å lagge Skikkelig. Noe jeg syntes var litt merkelig siden jeg har en nokså god spillepc.

dette er pcen min:

Operativsystem : Vista

PC: Dell inspiron 9400

Prossesor: Intel® Core2 CPU T5300 @ 1.73GHz 1.73 GHz. (altså 3.46GHz)

Minne (Ram) : 2gb

Systemtype: 32-biiters operativsystem.

Synest dere at det er merkelig at jeg bare spiller med 10 FPS med alt på LOW? har tatt alt ned manuelt utenom, og dette er utenom andre unødvendige programmer som kjører utenom.

Lurer på dette slik at i tilfellet jeg burde ha kunne spilt det bedre, sånn at jeg da kunne reinstallert spillet, eller formatert viss jeg hadde giddet.

Endret av Kazek
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Hva slags GPU har du? (Grafikk kort) Det kan være veldig avgjørende her føler jeg. Det skal også sies at Age Of Conan fortsatt har barnesykdommer og det kan ordne seg med patcher senere.

Skrevet

Vi nå si at 1.73 Ghz dualcore ikke er så mye jeg da...

Og som det ble sagt over meg så har det mye å si på skjermkortet, noe som ikke pleier å være det beste i en bærbar pc :p

Skrevet

ah, glemte skjermkorte -.-* -

Vel, her er det:

skjermkortet er : " ATI Mobility Radeon X1400 " (256 mb)

Skrevet
ah, glemte skjermkorte -.-* -

Vel, her er det:

skjermkortet er : " ATI Mobility Radeon X1400 " (256 mb)

Jeg har ingen personlig erfaring med dette kortet, men søkte litt rundt og det ser ikke ut til å være særlig flott dessverre.

Stikk inn på www.systemrequirementslab.com og se om du får passed på alt. Burde gi en indikasjon hvis det er noe HW relatert som er flaskehals ihvertfall.

Skrevet

Funcom anbefaler at du har 2gb ram og 512 mb på skjermkortet og du har akkuratt på ram og litt under på skjermkortet..

Er ikke sikkert men det kan være det..

Skrevet (endret)
Funcom anbefaler at du har 2gb ram og 512 mb på skjermkortet og du har akkuratt på ram og litt under på skjermkortet..

Er ikke sikkert men det kan være det..

Nå har ikke minne på skjermkortet så veldig mye å si på ytelsen ;) . Et 8800 GT 1 GB er ikke bedre enn et 9800 GTX 512 MB.

Endret av KnewtFan
Skrevet
Hei, kjøpte AoC for noen dager siden. jeg har en grei bærbar pc som fynker bra, men når jeg skulle spille AoC så begynte det å lagge Skikkelig. Noe jeg syntes var litt merkelig siden jeg har en nokså god spillepc.

dette er pcen min:

Operativsystem : Vista

PC: Dell inspiron 9400

Prossesor: Intel® Core2 CPU T5300 @ 1.73GHz 1.73 GHz. (altså 3.46GHz)

Minne (Ram) : 2gb

Systemtype: 32-biiters operativsystem.

Synest dere at det er merkelig at jeg bare spiller med 10 FPS med alt på LOW? har tatt alt ned manuelt utenom, og dette er utenom andre unødvendige programmer som kjører utenom.

Lurer på dette slik at i tilfellet jeg burde ha kunne spilt det bedre, sånn at jeg da kunne reinstallert spillet, eller formatert viss jeg hadde giddet.

Sorry at jeg sier det, men dette er lang fra en god spillepc som du kaller det :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...