Eiriqs Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 (endret) Hei. Dataen min bare slutter og virke etter en stund det er ingen tilng som virker inkludert mus og tastatur. før alt slutter og virke, virker dataen akkurat som den skal. Noen som vet hva som foresaker dette og hvordan det kan fikses? Takk for alle svar Endret 3. juni 2008 av Eiriqs
Eiriqs Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Skrevet 2. juni 2008 Ja, kansje det men jeg instalerte vista sjølv. så er redd for og miste den (det var oem så kan ikke instalere på nytt (tror jeg )) og desuten tar det lang tid og sende og få tilbake. Noen tips om hva jeg kan gjøre ?
bruker365 Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Vista får du alltids installert vettu:) Bytte til Xp da?
H80 Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Mens computeren ikke virker, kan du jo gjøre andre ting? For eksempel lære og skrive (tips: det skrives ikke slik).
Eiriqs Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Skrevet 2. juni 2008 (endret) Hvis jeg har skrevet feil så beklager jeg det... Men hva skal jeg gjøre? Det er som oftest etter jeg har spillt crysis i ca en halv timen det klikker helt. Det er ingen ting som funker må bare skru av dataen også starte den på nytt. Så skjer det samme igjen etter ca en halv time. Utrolig irriterende Endret 2. juni 2008 av Eiriqs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå