Gå til innhold

Billig laptop fra Komplett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville ikke ha kjøpt den til Vista, men XP fungerer den sikkert fint med :)

 

Enig. Ville ikke kjørt Vista på den, men heller satset på XP.

 

Utover det tror jeg maskina er helt grei den. Skal du game, så vet du sikkert at den maskinen neppe er et særlig godt valg. Med mindre kabal er greia ;) Problemet er ofte at behovet for kraft kommer svingende fort når du har brukt maskinen litt, så spør heller deg selv om du vil være fornøyd med en "billigpc" til ditt bruk.

Lenke til kommentar

Er som sagt egentlig ikke en dårlig maskin, men man får jo ofte det man betaler for. Min erfaring er at man kanskje for ofte bare tenker pris i dag, men laptoper er ofte ikke helt enkle å oppgradere uten videre.

 

Skulle jeg ha kjøpt en billig laptop i dag hadde jeg kanskje gått for den, men om du vil den skal virke om 3 år hadde jeg nok lagt på et par tusenlapper ekstra.

 

Men igjen, med XP kan den gjerne virke godt noen år, selv med Photoshop som blir tyngre og tyngre å kjøre flere ganger i året og kanskje selv om Photoshop mister støtte for XP neste år.

 

Er dessverre ikke noe helt klart svar på det du spør om.

 

Har vedkommende som skal bruke maskinen litt støtte som kan strømlinje litt her og der når det trnegs blir det enda vanskeligere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...